Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Хардуер
25 окт
2013
 
 

Samsung и The Mall представиха Digital Signage решения за бизнеса

Digital Signage е на практика неексплоатирана тема в България.

5349 прочитания

Решения за Digital Signage представи Samsung Electronics в столичния The Mall. По думите на Франк Уайтинг, управляващ мениджър на търговския център, темата за този тип решения е на практика тотално неексплоатирана в България. Според Крис Чан, генерален директор на българското подразделение на Samsung, днешните са различни – по-информирани, с по-големи очаквания и с достъм до много информация. Digital Signage решенията помагат на търговците точно в тази насока – да изпъкнат сред останалите и да предложат на клиентите си нещо повече.

рис Чан, генерален директор на Самсунг България

Според компанията дисплей решенията предоставят въздействащи визуални образи, осигуряват ангажиращо съдържание чрез интегрираната за по-лесно управление на система от екрани. Живите цветове на дисплеите с изключителен контраст представят ярки изображения, дори на директна слънчева светлина, което е особено важно при моонтаж на подобни съоръжения на външни витрини например. Впечатляващи видеостени в различни формати и ротация на образите създават динамично представяне на информацията, за да привличат вниманието на потребителите.

Една от най-важните функционалности, котето трябва да притежава едно специализирано digital Signage решение е опростеното управление на дисплеите и възможността за дистанционен контрол, което предоставя на търговците средства, чрез които да увеличат своята продуктивност, докато предоставят таргетирани послания в правилния момент и на точното място. Използването на обикновен голям екран (телевизор) и компютър в повечето случаи означава просто излъчване на рекламно филмче, без възможсност съдържанието да бъде променяно достатъчно бързо. Софтуерът за управление, базиран на решения, улеснява интегрирането на допълнителни дисплеи, когато това е необходимо.

„Решенията на Samsung, които показваме, са своеобразна собствена електронна медия с много ниска себестойност, лесна за ползване и управление – заяви Шакир Ахмедов, мениджър на ИТ дивизията на компанията за България. – В днешните силно конкурентни пазарни условия, в които потребителите са пренаситени от рекламни съобщения, тези решения дават на търговците възможност за оптимизиране на ресурсите и подобряване на комуникацията и продажбите. Технологията позволява съдържанието да се подбира според конкретни ситуации, за да бъде максимално въздействащо.“

Т.нар. Digital signage, дигитални постери или просто дисплеи за изобразяване на рекламна информация, e сравнително нов метод (поне за малките и средните компании) за публикуване на рекламно съдържание на точното място. Тъй като се управляват от компютри, които могат да са свързани с общата информационна система на компанията, тези решения предлагат огромното предимство изобразяваната информация да може да се модифицира бързо, в сравнение с традиционните печатни рекламни материали например. Именно заради всичко това дигиталните постери са сочени за едни от най-перспективните и бързоразвиващи се направления в областта на аудио-визуалните ИТ решения.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Рей О’Фаръл, VMware: Светът на облаците ще е хибриденРей О’Фаръл, VMware: Светът на облаците ще е хибриден

Техническият директор на компанията е уверен, че публичните услуги няма да заменят собствените сървъри.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас