Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Телекомуникации
17 окт
2013
 
 

Големите данни и променящите се потребителски нагласи - най-значимите предизвикателства за телекомите

Според проучване, проведено от Experian, предизикателствата, свързани с големи масиви от данни са се увличили със 150%, в сравнение с 2012 г.

3930 прочитания

„Монетизацията на големите данни“ е най-бързо растящото предизвикателство за телекомите. Променящото се потребителско поведение, максимално удовлетворяващото обслужване на клиентите и намаляването на измамите също са сред ключовите проблеми и предизвикателства за телеком компаниите в навечерието на 2014 г. Това заключенията от международно изследване, проведено от доставчика на налититични решения Еxperian, сред водещи директори в сектора.

Проучването е проведено сред 80 старши изпълнителни директори в 45 телекомуникационни компании, покриващи 22 страни. Изпълнителните директори споделят своите наблюдения относно основните проблеми в сектора. Резултатите са сравнени с тези от аналогично проучване, направено миналата година, за да се идентифицират водещите тенденции по важните въпроси, засягащи телекомуникационните компании в дългосрочен аспект.

Основните изводи от проучването са:

  • Броят на отговорилите, които са посочили монетизацията на големи масиви от данни като основно предизвикателство за телеком операторите, се е увеличил със 150% в сравнение с 2012 г., което го прави най-голямото увеличение в сравнение с другите предизвикателства.

  • 37% от анкетираните са отговорили, че управлението на взаимоотношенията с крайния потребител е било тяхното най-значимо бизнес предизвикателство. В проучването през 2012 отново 37% от отговорилите са посочили тази област като проблемна с трудни за разрешаване предизвикателства.

  • 32% от анкетираните са отговорили, че намаляването на вариативността в потребителските нагласи е било най-критичният фактор за подобрение на маржовете (в сравнение с 26% през 2012).

  • Продажбата на допълнителни услуги на настоящите клиенти също е определена като важна (29% срещу 19% през 2012).

  • Привличането на платежоспособни клиенти (24% в сравнение с 21% през 2012 г.) също е приоритет, подчертаващ тенденцията за отдалечаващ се от чистата печалба (средна печалба от потребител) възглед за света да включва среден марж на потребителя (СМП) и стойност на клиента за жизнения му цикъл (СКЖЦ).

  • Близо две пети (37% през 2013 г. в сравнение с 30% през 2012 г.) са отговорили, че подобряването на качеството на взимането на решения в рамките на жизнения цикъл на клиента ще им осигури най-голяма полза за тяхната организация, заедно с ползването на външни данни за подобряване на разбирането на стойността на потребителя спрямо потенциалния риск.

  • 10% от анкетираните са сметнали, че борбата с измамите представлява нарастващо предизвикателство в периода до 2014 г.

  • 7% от анкетираните са посочили, че автоматизирането на по-голяма част от решенията и взаимодействията на клиента продължава да е важно.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Фирмите представят
Безпрецедентна производителност в новите супербързи х86 сървъри на FUJITSU

Безпрецедентна производителност в новите супербързи х86 сървъри на FUJITSU

Изключително бързи възможности за обработка на трудоемки и тежки задачи, както и на невъобразими до момента количества данни

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Мартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решенияМартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решения

2018 г. е най-добрата година за бизнеса на компанията, разработваща и произвеждаща системи с швейцарско качество вече 55 години, заяви Мартин Райхле, един от съсобствениците на Reichle& De-Massari (R&M)

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас