Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | ИТ лидери
11 сеп
2013
 
 

Twitter придоби MoPub, за да подобри бизнеса си с мобилни реклами

MoPub предлага мобилно фокусирани рекламни услуги, които Twitter ще използва, за да управлява мобилни рекламни кампании

6987 прочитания, 10 коментара

Сред клиентите на MoPub са WordPress, Songza, OpenTable, Flixster и ScopelyTwitter придоби MoPubфирма, предлагаща мобилно фокусирани рекламни услуги, които социалната мрежа ще използва, за да управлява мобилните рекламни кампании на клиентите си. Условията по сделката не бяха оповестени.

MoPub, основана през 2010 г., предлага хоствана услуга, с която издателите на мобилни приложения могат да управляват инвентар от множество източници – директни реклами, собствени реклами, рекламни мрежи и наддаване а реално време, обясни Twitter в блог.

Сред клиентите на MoPub са WordPress, Songza, OpenTable, Flixster и Scopely, според сайта на фирмата.

От Twitter заявиха, че придобиването ще им помогне да адресират две големи тенденции – миграцията на потребителите към мобилни устройства и преходът на индустрията към програмно закупуване.

С технологията Twitter ще вгради възможности за наддаване в релано време в своята рекламна платформа, за да могат „рекламодателите по-лесно да автоматизират и мащабират покупките си“, заяви Кевин Уейл, вицепрезидент за продуктите за приходи в Twitter.

Google също оперира подобена мрежа за обмен на реклами, след като придоби DoubleClick през 2007 г.

Анализаторът от Gartner Браян Блау коментира, че технологията на MoPub може да помогне на Twitter да предлага рекламните си услуги на повече клиенти извън Twitter.com и мобилното приложение на социалната мрежа. Придобиването също така ще помогне на Twitter да се конкурира с рекламни мрежи, като DoubleClick, Millennial и Flurry.

MoPub обслужва милиарди мобилни реклами в глобален план всеки месец, изтъкна Джим Пейн, CEO на MoPub в блога на фирмата.

Twitter ще инвестира в нашия основен бизнес“, заяви Пейн, като добави, че MoPub ще продължи да създава инструменти, от които издателите се нуждаят, за да управляват своите мобилните ркеламни дейности.

IDG News Service Сан Франциско

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
ТОП100 НА ТЕХНОЛОГИЧНИТЕ КОМПАНИИ

Фирмите представят
Успешни внедрявания в малки и средни компании

Успешни внедрявания в малки и средни компании

Практически опит от ERP проекта в „ЕрДжи Консулт“ ЕООД

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Тод Англин, Progress:  София има страхотна общност от софтуерни разработчициТод Англин, Progress: София има страхотна общност от софтуерни разработчици

Конференцията DevReach се завръща в София, има месец до събитието, а всички билети вече са разпродадени, коментира главният евангелист на Progress.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас