Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Инфраструктурно управление
27 май
2013
 
 

Управляваните услуги на Ericsson вече се ползват от 1 млрд. абонати

Ericsson има сключени над 300 договора за управлявани услуги в целия свят

4018 прочитания

Тенденцията за широколентов достъп навсякъде и по всяко време и изискванията на потребителите за по-пълноценно изживяване продължават да определят търсенето на управлявани услуги в света. Ericsson бе сред първите, които въведоха управлявани услуги за телекомите и продължава да е сред лидерите в тази област, заявиха от компанията, която декларира, че вече 1 млрд. са абонатите на мултитехнологичните мрежи, ползващи управлявани услуги от компанията чрез глобалните й центрове за услуги.

"С навлизането на 3G, LTE (4G) и други значими иновации много оператори избраха външен изпълнител за управлението на новата или досегашната технология, обясняват от Ericsson. - За да бъдат на крачка пред конкурентите си, операторите имат нужда да се фокусират върху откриването на нови бизнес идеи и подобряването на качеството на потребителското изживяване", добавят от компанията.

За тази цел Ericsson развива модел на управлявани услуги, фокусирани върху изживяването, който предлага на операторите ползи като непрекъснато подобряване на услугите, намаляване на времето за достигането им до пазара, достъп до технологични знания и споделен фокус върху потрелителското изживяване. Крайният резултат са уволетворени клиенти, по-нисък брой изгубени абонати, по-висок среден приход от потребител и по-рентабилни операции.

"Гордеем се, че преминахме границата от 1 милиард абонати, което потвърждава лидерската ни позиция в управляваните услуги. Спечелихме доверието на нашите клиенти както с високо качество на операциите и процесите, така и с нашите компетентни служители", заяви Магнус Мандерсон, изпълнителен вицепрезидент на отдел „Глобални услуги" в Ericsson.

Ericsson е инвестирала над $1 милиард в инструменти, методи и процеси за предоставяне на услуги и създаване на глобални центрове за услуги в Румъния, Мексико, Индия и Китай. Тези центрове предлагат дистанционно управлявани услуги на голям брой мрежи. Освен това през годините повече от 25 000 служители на оператори от целия свят са преминали на работа в Ericsson. 

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Фирмите представят

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Иван Георгиев, Kaufland Service: Развитието е ключово за бизнеса ниИван Георгиев, Kaufland Service: Развитието е ключово за бизнеса ни

Марката Кауфланд е позната у нас с веригата си от хипермаркети. Малцина обаче знаят, че от България се поддържат някои от нейните ключови системи, както и че тук се разработват перспективни технологии, които тепърва ще бъдат внедрявани в...

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас