Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | ERP, CRM, BI
09 май
2013
 
 

ICB и Microsoft ще помагат на финансовия сектор да печели клиенти

На 15 май в Grand Hotel Sofia двете компании ще проведат семинар на тема „Как да спечелим битката за клиенти?“ за банкови и финансови организации

3891 прочитания

На семинарa ще присъства гост-лекторът Озкан Еренер, управляващ съдружник в компанията VeriPark (Верипарк), която има над 20 успешни внедрявания на CRM системи в банки в Дубай, Турция и Близкия ИзтокСъвременните тенденции показват, че все по-голяма част от клиентите на банките комуникират и извършват банкови операции отдалечено, използвайки Интернет или мобилно банкиране. Това поставя пред изпитание традиционния модел на организация в банките, при който по-голямата част от взаимодействието с клиентите се извършват в банкови клонове. За да бъде предпочитан и надежден партньор, на банката са й необходими нови средства и решения, които да извличат и управляват информацията за клиента, като същевременно предоставят адекватно обслужване и предлагат релевантните продукти.

В контекста на тези тенденции InterConsult Bulgaria (Интерконсулт България, ICB) и Microsoft Bulgaria (Майкрософт България) ще организират полудневен семинар за банкови и финансови организации на тема „Как да спечелим битката за клиенти?“. Събитието, което ще бъде проведено на 15 май в Grand Hotel Sofia, е фокусирано върху начините за управление на новите комуникационни канали, като мобилно банкиране, Интернет и социални мрежи, и на средствата за привличане и задържане на новата генерация от Интернет потребители.

На семинарa ще присъства гост-лекторът Озкан Еренер, управляващ съдружник в компанията VeriPark (Верипарк), която има над 20 успешни внедрявания на CRM системи в банки в Дубай, Турция и Близкия Изток. Veripark предоставя готови решения, базирани на Microsoft Dynamics CRM, за набиране на клиенти и информация през социалните мрежи, управление на Интернет кампании и продажби през мобилния канал.

Озкан Еренер ще демонстрира как със средствата Microsoft Dynamics CRM могат да се реализират успешни маркетингови кампании в Интернет, да се привличат нови клиенти и да се увеличават продажбите при текущите клиенти.

Милен Манчев, директор „CRM“ за Южните балкани в Microsoft, пък ще представи най-новите тенденции в бизнес решенията от серията Dynamics и ще разкрие визията за развитие на компанията.

ICB, в качеството си на Златен партньор на Microsoft  и локален партньор на Veripark за България, ще даде на аудиторията бизнес и ИТ съвети за успешния старт на CRM проект, събрани по време на над 15-годишния опит на компанията в тази сфера.

На събитието се очаква да присъстват над 50 представителя на висшия и среден мениджмънт на банковия сектор, банкови консултанти и специалисти в CRM решенията.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Фирмите представят
Безпрецедентна производителност в новите супербързи х86 сървъри на FUJITSU

Безпрецедентна производителност в новите супербързи х86 сървъри на FUJITSU

Изключително бързи възможности за обработка на трудоемки и тежки задачи, както и на невъобразими до момента количества данни

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Мартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решенияМартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решения

2018 г. е най-добрата година за бизнеса на компанията, разработваща и произвеждаща системи с швейцарско качество вече 55 години, заяви Мартин Райхле, един от съсобствениците на Reichle& De-Massari (R&M)

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас