Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Решения за печат
29 мар
2013
 
 

Xerox вгражда софтуерната система ConnectKey в своите МФУ

Общият брой на устройства с внедрен ConnectKey е шестнадесет, в това число новите WorkCentre 5800 и серията 7800

2935 прочитания

Xerox представи интегрирана в мултифункционалните устройства на марката софтуерна система ConnectKey. Според информация от компанията тя отговаря на повишеното използване на мобилни устройства в работния процес и нарастващата нужда от съвременна ИТ защита на устройства в мрежата.

Общият брой на устройства с внедрен ConnectKey е шестнадесет, в това число новите WorkCentre 5800 и серията 7800. Всички те ще се възползват от интегрирана защита от McAfee, която позволява на ИТ мениджърите да упражняват повече контрол и дава комфорт при употребата на лични устройства в офисна среда. Мултифункционалните устройства с ConnectKey имат допълнителна защита, благодарение на TrustSec на Ciscо, която предпазва при трансфера на данни от и към устройствата. 

Свободният Application Programming Interface (API) на ConnectKey, позволява на търговските дилъри, системните интегратори и риселъри да разработват и интегрират приложения на мултифункционалните устройства, без нуждата от допълнителен софтуер, твърдят от Xerox. Решението ConectKey предлага:

  • Стандартно приложение с възможност за персонализиране: Студиото за приложения на Xerox дава опция за доразработване на приложения, които пасват най-добре на конкретния работен процес. Например, специално разработено приложение за животозастрахователна компания може да изпраща сканираните от МФУ документи за компенсации директно към системата за плащания.
  • Достъп до облака: С натискането на един бутон, функцията ConnectKey Share to Cloud изпраща документите към хранилище, като SharePoint Online, Google Drive, DropBox, Evernote, PaperPort Anywhere и Salesforce.com. Налична е опция за автоматично превръщане на документите в PDF с опция за търсене, World или Excel.
  • Връзка към SharePoint: Служителите в офиса могат да търсят, преобразуват и съхраняват документи в SharePoint и други мрежови директории или да съхраняват директно в техния SharePoint My Site или home директории. Тази функция е лесна за използване и поддръжка и много подходяща за малкия и средния бизнес.
  • Лесна съвместимост към IT инфраструктурата: Както при сървърите, мултифункционалните устройства с ConnectKet могат да бъдат управлявани централно, като по този се настройват и поддържат лесно. Отстраняването на проблеми също може да се извършва от ИТ специалистите от разстояние. Устройствата предлагат онлайн ръководство и разяснителни видео клипове на предния дисплея.
  • Разпечатване отвсякъде: Благодарение на Xerox Mobile Print служителите могат да разпечатват от всяко мобилно устройство, без необходимост от специализиран софтуер или приложения. Потребителите имат допълнителното удобство да изберат имплементиране на мобилен печат дори и като облачно-базирано или сайт решение.
ЕТИКЕТИ:
XeroxConnectKeyМФУ
НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Интервю

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Иван Георгиев, Kaufland Service: Развитието е ключово за бизнеса ниИван Георгиев, Kaufland Service: Развитието е ключово за бизнеса ни

Марката Кауфланд е позната у нас с веригата си от хипермаркети. Малцина обаче знаят, че от България се поддържат някои от нейните ключови системи, както и че тук се разработват перспективни технологии, които тепърва ще бъдат внедрявани в...

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас