Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Вести
21 мар
2013
 
 

През бюджетната 2013 г. HP ще инвестира около $1,5 млрд. в партньорски програми

3482 прочитания

На Глобалната конференция на HP за партньори 2013, компанията обяви програми и бизнес модели, които ще дадат възможност на партньорите да постигнат успех чрез опростени партньорски програми.
През бюджетна 2013 година HP ще инвестира около $1,5 млрд. по цял свят в партньорски програми и ИТ инициативи, разработени да възнаградят доброто представяне, да подсилят търсенето и да опростят партньорските ангажименти. HP ще продължи да подобрява програмата HP PartnerOne и да предоставя иновации в корпоративните технологии за партньори, в т.ч. нова облачна тестова среда.

Програмата HP PartnerOne предлага доказани продажбени и маркетингови инструменти, които да помогнат на партньорите да генерират нови контакти. С тях може да се повиши търсенето на продукти и услуги, да се разработят съществуващи бизнес начинания и да се продават. HP предоставя рентабилност и съгласуваност чрез:

  • Внедряване на опростена, съдържателна схема за възнаграждение, която премахва праговете за отстъпка при приход, така че да подобри предвидимостта на приходите за партньорите. Това предоставя по-ясна визия върху сумите на отстъпките и партньорите ще могат да получат възнаграждение от първата продажба, което отваря вратите за практически неограничен потенциална печалба, твърдят от компанията.
  • Увеличаване на отстъпките за по-високо специализирани канали, отдавайки повече възможности за увеличаване на доходността.
  • Увеличаване времето, през което партньорите могат да използват средствата за маркетингово развитие (MDF – marketing development funds) от три на шест месеца, което означава повече гъвкавост едновременно за маркетинговите дейности и паричния поток.
  • Рационализиране и опростяване на продажбеното и техническо сертифициране в тренировъчната платформа HP ExpertOne, едновременно с поддържане на последователността на индивидуалното сертифициране, както и улесняване на партньорите да придобият продажбени и технически умения за конкурентна услуга и поддръжка на клиенти на HP.

HP ще направи значителни инвестиции в ИТ за стартиране на новата платформа Unison – глобално съвместима ИТ платформа, която да подобри скоростта, сигурността, таргетирането и обхвата на комуникация и съвместно бизнес планиране с търговските партньори. 

Компанията създаде цялостно портфолио за Оптимизация на Информацията (HP Information Optimization), което да помогне на клиентите да получат възвращаемост от информацията, чрез улавяне и анализ на 100 процента от тяхната информация в реално време. За да опрости стратегията за навлизане на пазара на HP Information Optimization, компанията:

  • Стартира цялостна нова партньорска програма HP Autonomy, замислена по модела на HP PartnerOne, която да улесни продажбите, маркетирането и доставките на HP Autonomy продукти и услуги.
  • Прави платформата HP Vertica Analytics достъпна в рамките на програмата HP PartnerOne, давайки възможност на партньорите на HP да се възползват от пазарните възможности, свързани с високо производителни Big Data анализи в реално време.

Цялата партньорска програма HP Autonomy ще премине към HP PartnerOne, глобалната партньорска програма на HP на етапи през 2013г.
За да помогне на партньорите да увеличат доходността и да предоставят решения в Конвергирания облак, които увеличават гъвкавостта и ускоряват иновациите, HP разширява партньорските си програми, за да даде нови възможности в облака за риселъри, доставчици на услуги и независими софтуерни разработчици (ISVs – independent software vendors). 

Новата програма HP CloudSystem Ready дава възможност на членовете на партньорската програмата HP AllianceOne бързо да внедрят в облака приложения, разработени за сървърно-клиентска или интернет среда. Чрез тази програма програмистите лесно ще тестват приложенията, използвайки HP CloudSystem, където ще имат достъп до среда за тестове и разработка, тренировка, процес за самостоятелно сертифициране, ресурси за промотиране и непрестанна техническа поддръжка от HP.

HP Financial Services – дъщерното дружество на компанията, занимаващо се с управление на лизинга и жизнения цикъл на активите, разшири финансирането в HP CloudSystem за търговски партньори и техните клиенти, преминаващи към облака. Тази програма дава възможност на клиентите да изградят и разширяват облачни конфигурации без значителни първоначални инвестиции, обикновено свързвани с покупката на технологии.

За да увеличи потенциалните приходи за партньори в групата HP Принтиращи и персонални системи (PPS), HP обявява специализация в PPS услугите, която да помогне на партньорите да разширят бизнес портфолиото с иновативни услуги, които обхващат целия жизнен цикъл на продукта. Партньорите с тази специализация ще имат инструменти, с които да бъдат най-добрите в продажбите на HP услуги. Те ще могат също да предоставят тези услуги и да бъдат още по-тясно свързани с клиентски жизнен цикъл. Специализацията безпроблемно интегрира персоналните компютри и принтиращи услуги на компанията в текущата работна схема на HP PartnerOne.

HP също обяви и програмата HP Verified Online Supplies Reseller, нова програма, която предоставя на оторизираните партньори на HP онлайн “подписи“, чрез които потребителите да ги разпознаят, че продават оригинални консумативи от HP. Тя предоставя на партньорите начин, чрез който да популяризират обвързаността си с търговския бранд и маркетинговите методи на компанията, като така да дадат на потребителите доверие и увереност, че купуват оригинални HP консумативи от легитимен източник.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Рей О’Фаръл, VMware: Светът на облаците ще е хибриденРей О’Фаръл, VMware: Светът на облаците ще е хибриден

Техническият директор на компанията е уверен, че публичните услуги няма да заменят собствените сървъри.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас