Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Бизнес
21 мар
2013
 
 

Още 800 работни места ще осигури нов клиентски център на HP у нас

4627 прочитания

Стефан Станчев

Хюлет-Пакард (HP) България разшири своята дейност в страната с откриването на 20 март на Клиентски център - Германия за отдалечено предоставяне на технологични услуги на регионален принцип. Той е с капацитет 800 работни места (за момента заетите са близо 200). Новият Клиентски център - Германия е първи за НР в Европа. Центърът е уникален както заради това, че обслужва клиенти на компанията само от Германия, с дейност в областта на финансите, индустрията, комуналните услуги и телекомуникациите, така и поради факта, че висококвалифицирани български експерти ще предоставят технологичните услуги. Той е разположен на три етажа в сграда номер 9 в Бизнес Парк София. 

В Клиентския център - Германия за отдалечено предоставяне на технологични услуги на регионален принцип към Глобалния център на HP за отдалечени услуги в България талантливи български специалисти осигуряват безпроблемна работа на сложни ИТ инфраструктури на немски компании от финансовата сфера, индустрията, телекомуникации и други сфери на икономиката. Това заяви Преслав Павлов, директор „Отдалечени услуги” в Глобалния център на HP за отдалечени услуги в България (на преден план) по време на откриването на новото звено.

Центърът предлага иновативен подход, който осигурява високи нива на видимост върху технологичните среди и сътрудничество на обслужващите екипи, както и по-бърза ИТ инфраструктурна поддръжка за клиентите на HP в Германия, твърдят от компанията.
„Това е първата знакова инвестиция в страната ни тази година и държавата ще подкрепя всички възможности начинания, които разкриват нови работни места с добавена стойност”, каза по време на откиването Асен Василев, министър на икономиката, енергетиката и туризма.
Клиентският център - Германия е част от един от шестте глобални хъба на НР за отдалечени услуги, който оперира в България. Глобалният хъб предоставя на корпоративните клиенти в цял свят пълното портфолио от услуги на компанията в областите на софтуерните приложения, ИТ инфраструктурата и услугите свързани с бизнес процеси.

„Клиентският център - Германия е уникален поради няколко фактора - каза Преслав Павлов, директор „Отдалечени услуги” в Глобалния център на НР в страната ни. - Той е изграден на регионален принцип, като от едно място могат да се предоставят комплексни технологични услуги на нашите клиенти в Германия. Тук талантливи български специалисти осигуряват безпроблемна работа на сложни ИТ инфраструктури на немски компании от финансовата сфера, индустрията, телекомуникациите и други сфери на икономиката. Убедени сме, че и тази технологична инвестиция на компанията ни в България е акт на доверие в таланта на българските ИТ специалисти и признание за държавата ни като надеждна инвестиционна дестинация.”

Майкъл Еберхард, вицепрезидент на НР за Германия

По думите на Майкъл Еберхард, вицепрезидент на НР за Германия, визията на корпорацията е свързана с това да отговори на променящите се потребности на клиентите чрез най-добрия модел на доставка, “който осигурява правилния резултат, в точното време и на правилната цена”.

Началото на изграждането на центъра е дадено през 2011 година. “Ние си дадохме сметка, че искаме най-ефикасния център в Европа – продължи Еберхард. - Опитът ни с България е много положителен. Изборът на София бе ясен. Това се дължи на редица причини. Една от тях е доброто сътрудничество между HP и правителството тук и университетите, чрез които можем да привличаме млади таланти да работят за нас. Поели сме ангажимента да инвестираме тук пари, време и човешки капитал, за да изградим един стратегически център за компанията. Ще направим дори едно съпоставително оценяване между този център и колегите ми в Германия. Тук средната възраст на служителите е 31 години, а тази на екипа ми в Германия - 46-47 години. Това, от което се нуждаем сега, са хора, които работят със страст, които да обичат професионалните си ангажименти. Подчертавам, че трябва да наемаме служители възможно най-бързо.” 

“Новият модел и подход, които сме възприели тук, имат няколко цели – сподели по време на откриването Ралф Брунер, вицепрезидент на НР за Германия. - Желаем да се консолидират и ориентират всичките ни дейсности в един по-близък стратегически център за нашите клиенти в Германия. Искаме да сме сигурни, че познаваме бизнеса на нашите клиенти, тяхната инфраструктура и услуги, в които се развиват, и това ще се осъществи посредством обучителната програма, наречена Account University. Освен това се постарахме да създадем т. нар. “немска домашна зона” в този център. Нашите клиенти, които посешават центъра, ще имат възможността да усетят една немска атмосфера тук, която е проектирана с оглед на историята ни, културата ни и спорта.”
По думите на Брунер, компанията е избрала България, защото тук може да се работи в условия на стабилна и предвидима среда и да се използва надеждна телекомуникационна инфраструктура.

“Това са изключително важни елементи за нас и за услугите, които предоставяме на клиентите си. Имаме възможност да наемаме на работа висококвалифицирана работна сила, владееща много европейски езици”, сподели още Брунер. 
Кметът на Столична община Йорданка Фандъкова, сподели, че откриването на центъра е оценка за човешкия потенциал на страната с възможността още 500 човека да работят в една от най-успешните компании. “Центърът е и добра оценка за възможностите за развитие на бизнес, които компанията дава на нашия град. До 2 години служителите ще имат възможност да идват до центъра с метро”, допълни Фандъкова.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Фирмите представят
Безпрецедентна производителност в новите супербързи х86 сървъри на FUJITSU

Безпрецедентна производителност в новите супербързи х86 сървъри на FUJITSU

Изключително бързи възможности за обработка на трудоемки и тежки задачи, както и на невъобразими до момента количества данни

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Рей О’Фаръл, VMware: Светът на облаците ще е хибриденРей О’Фаръл, VMware: Светът на облаците ще е хибриден

Техническият директор на компанията е уверен, че публичните услуги няма да заменят собствените сървъри.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас