Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Социален софтуер и офис продуктивност
08 мар
2013
 
 

Oracle ще конкурира Salesforce.com със софтуер за управление на социални връзки

Oracle обяви, че вече е готов пакетът за управление на социални връзки, анонсиран преди няколко месеца на Open World

3571 прочитания

Oracle обяви на конференцията South by Southwest, че е интегрирала своя софтуер за управление на рекламни кампании в социални мрежи и инструменти за социален мониторинг в един пакет за управление на социални връзки, наречен Oracle Social Relationship Management (Oracle SRM), който анонсира преди няколко месеца на Open World. В допълнение този пакет вече е комбиниран и със софтуерните продукти Fusion, Siebel CRM и RightNow.

Oracle се сдоби със софтуерните компоненти в пакета при придобиването на Involver, Vitrue и Collective Intellect.

Клиентите продължават да могат да закупят всеки компонент поотделно, но в Oracle смятат, че могат да предоставят най-висока стойност и най-голяма конкурентоспособност с един напълно интегриран пакет, заяви Ерика Брукс, вицепрезидент за продуктовия маркетинг за социалната платформа в Oracle. Компаниите, които изберат да закупят няколко продукта от пакета или целия комплект няма да заплащат допълнително за конекторите между приложенията, добави тя.

Анонсът засилва конкуренцията между Oracle и Salesforce.com в сферата на софтуера за управление на контактите с потребители, който с времето предлага възможности за все по-дълбока връзка с потребителите от първоначалния продажбен цикъл до поддръжката.

Според анализатора Рей Уанг, CEO на Constellation Research особеностите на конкуриращите се технологии на различни вендори в тази сфера всъщност са по-малко важни, отколкото цялостната цел, която всяка от компаниите си е поставила по отношение на ангажирането на потребители. „Няма значение дали нещо е социално или мобилно. Бизнес резултатите, които клиентите търсят, са по-добро потребителско изживяване, подобрена ангажираност, по-високи приходи“, каза той.

Анонсът на Oracle дойде скоро, след като съпрезидентът на компанията Марк Хърд и изпълнителният вицепрезидент за продуктовото развитие Томас Къриан говориха в уебкаст за стратегията на Oracle в сферата на социалното ангажиране на потребители, както и за плановете си за ново придобиване, свързано с този бизнес – на доставчика на софтуер за автоматизация на маркетинга Eloqua.

IDG News Service Бостън

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Фирмите представят

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Рагу Рагурам, VMware: Многооблачните среди са основна тенденцияРагу Рагурам, VMware: Многооблачните среди са основна тенденция

Рагу Рагурам е оперативен директор във VMware, отговарящ за продуктите и облачните услуги на компанията. В интервю за Computerworld той коментира кои са основните тенденции в областта на облачните услуги и какво ще донесе на клиентите...

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас