Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Системи и решения
07 мар
2013
 
 

Българската фирма Vayant ще доставя на Lufthansa софтуер за самолетни билети за немския пазар

Туроператорите в Западна Европа, които желаят да продават полети на Lufthansa, ще използват Vayant вместо продукт на Amadeus.

6136 прочитания

Българската софтуерна компания Vayant Travel Technologies става технологичен партньор на Lufthansa – най-голямата авиолиния в Европа и пета в света, съобщиха от ИТ компанията.

Партньорството е договорено на туристическото изложение ITB в Берлин, което се провежда от 6 до 10 март.

Vayant ще доставя на Lufthansa софтуер за търсене на самолетни билети за нуждите на немския пазар. Туроператорите в Западна Европа, които желаят да продават полети на Lufthansa, ще използват Vayant вместо продукт на Amadeus - досегашен доставчик на Lufthansa и лидер на пазара за туристически резервационни системи.

„Технологията на Vayant, Pricing Cache надминава постигнатото за последните десетилетия от гигантите в бранша, т.н. GDS (Global Distribution Systems) или резервационни системи Amadeus, Travelport и Sabre, по отношение на гъвкавост и точност на резултатите. Уникална характеристика на технологията на Vayant е възможността за гъвкаво търсене с подбрани за нуждите на крайните клиенти филтри – максимален бюджет, отворени дати, тематично търсене на дестинации и много други. Голямо предимство за операторите и агенциите е, че с Pricing Cache те не заплащат такси за достъп до данните за текущите цени на билетите, ако няма издаден билет.“, категорични са от ИТ компанията.

Първите туроператори, които вече се възползват от Pricing Cache за полети на Lufthansa, са едни от най-големите имена на немския и швейцарския пазар – Hotelplan, TUI и LTur. Клиенти на Vayant са също и Австрийските авиолинии, Еър Европа и Еър Балтик, както и ред туристически агенции.

„Стремим се непрекъснато да подобряваме нашите технологии и с Pricing Cache наистина надминахме конкуренцията. Главната ни цел е бизнес клиентите ни да разполагат с бърз, точен и достъпен софтуер за търсене на самолетни билети, който да води и до по-голямо удовлетворение за крайните потребители, пазаруващи самолетни билети онлайн“, заяви Боян Манев, директор бизнес развитие във Vayant.

„Сделката с Lufthansa е уникален пробив на български софтуерен продукт на един от най-трудно достъпните пазари за информационни технологии.“, заяви Ерик Дюма, изпълнителен директор на Vayant. Водещ инвеститор във Vayant е българският инвестиционен фонд NEVEQ, а други акционери са частни инвеститори и фондове от САЩ и Швейцария.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Фирмите представят

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Мартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решенияМартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решения

2018 г. е най-добрата година за бизнеса на компанията, разработваща и произвеждаща системи с швейцарско качество вече 55 години, заяви Мартин Райхле, един от съсобствениците на Reichle& De-Massari (R&M)

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас