Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Интернет
22 фев
2013
 
 

Yahoo сериозно обнови началната си страница

Вече сайтът на Yahoo е много повече ориентиран към социално общуване

3636 прочитания

Yahoo вече е изцяло променен облик като част от стратегията на главният изпълнителен директор на компанията Мариса Майер да възвърне бизнеса към здравословен растеж. Тя показа новия дизайн на началната страница на Yahoo за пръв път по време на интервю в шоуто Today Show на NBC.

Новата начална страница на Yahoo

Искахме [началната страица] да бъде позната, но също така искахме да обхване някои от по-модерните парадигми в Интернет – обясни Майер. – Мисля, че сме наистина фокусирани върху ежедневните навици на света и върху това да ги направим по-вдъхновяващи и забавни. Така че това означзава да вземем нещата, в които Yahoo винаги е била страхотна – началната страница, търсенето, имейла, новините, финансите, спорта... и да ги обновим, за да са по-съвременни.“

Yahoo, която преди беше Интернет пионер, вече е изоставаща, бореща се за растеж компания. Затова и миналото лято за поста CEO беше привлечена Мариса Майер, която преди това беше във висшия мениджмънт на Google.

По време на обявяването на финансовите резултати за последното тримесечие на изминалата фискална година Майер сподели, че най-голяма нужда от промяна имат търсачката, имейл услугата и началната страница на Yahoo.

Затова и днес виждаме, че началната страница е като нова. Тя включва „безкраен поток от новини“, който може да се скролва, както и персонализиран поток от новини и по-големи изображения.

Тя е персонализирана за вас – подчерта Майер. – Става въпрос за това върху какво кливате, както харесват вашите приятели, какво четат. Това са все неща, които се появяват там. Тя е по-персонализирана и по-динамична. Хората казваха: „Дайте ми причина да се връщам в Yahoo по няколко пъти на ден“. И сега съдържанието постоянно се обновява и освежава, давайки ви цялата информация, която искате.“

Това е голяма стъпка за компанията, според независимия анализатор Джеф Кейгън. „Това е много повече от едно обновяване за Yahoo. Става дума за масивно пресъздаване и ребрандиране на Yahoo. За полагането на нов път за успех. За промяна на начина, на който пазарът гледа на Yahoo. За бъдещето на Yahoo, което е много по-различно, отколкото миналото“, каза той.

Всъщност, Кейгън е изненадан, че компанията не вдигна повече шум околко новината, при положение, че е толкова голяма. Yahoo е тук от цяла вечност. Тя беше една от първите търсачки, години преди думата Google да влезе в речника на когото и да било. Това пресъздаване на началната страница на Yahoo е най-голямата стъпка за Мариса Майер като CEO досега. Но това е само една стъпка от многото. И всяка трябва да бъде представяна по подходящия начин“, заяви той.

Според друг анализатор – Езра Готхайл от Technology Business Research – този ход би трябвало да е достатъчен, за да създаде някаква инерция за Yahoo. „Определено ще получи повече внимание, особено в светлината на вълнението относно новия CEO каза той. – За мен е по-логично да знам какво четат и къде пазаруват моите приятели... Мисля, че има потенциал. Това е мрежови ефект. Колкото повече приятели я използват, толкова повече ще я харесам.“

Computerworld САЩ

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Рей О’Фаръл, VMware: Светът на облаците ще е хибриденРей О’Фаръл, VMware: Светът на облаците ще е хибриден

Техническият директор на компанията е уверен, че публичните услуги няма да заменят собствените сървъри.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас