Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Интернет
07 фев
2013
 
 

Yahoo и Google сключиха глобална сделка за реклама

Реклами от мрежата на Google вече ще се появяват в уеб сайтове на Yahoo

3989 прочитания

Yahoo и Google обявиха на 6 февруари, че са подписали глобална сделка, според която реклами от мрежата на Google ще се появяват на някои от уеб сайтовете на Yahoo.

Добавяйки Google към списъка ни с партньори за контекстуални реклами от световен клас, ще можем да разширим мрежата си, което означава, че ще можем още по-адекватно да поднасяме на потребителите реклами“, заявиха от Yahoo.

Партньорството действително има потенциал да е добро и за двете страни – Google ще получи повече пространство за рекламите си, а Yahoo ще получи повече реклами, с които да запълва многото си сайтове, сред които са Yahoo Sports и Yahoo News.

Сделката идва седем месеца, след като Мариса Майер стана СЕО на Yahoo. Преди това тя беше част от топ ръководството на Google.

Не е необикновено конкуриращи се компании в този бизнес да сключват партньорства. Yahoo вече е в широко партньорство с Microsoft в сферата на рекламата и онлайн търсенето, макар че то не се отрази така благоприятно на Yahoo, както очакваха в компанията.

IDG News Service Сан Франциско

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Рей О’Фаръл, VMware: Светът на облаците ще е хибриденРей О’Фаръл, VMware: Светът на облаците ще е хибриден

Техническият директор на компанията е уверен, че публичните услуги няма да заменят собствените сървъри.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас