Анализаторите от Gartner позиционираха Xerox в лидерския квадрант в Доклада за аутсорсинг на бизнес процеси за управление на световни центрове за обслужване на клиенти.
Магическият квадрант е патентован изследователски инструмент, разработен от Gartner, който предлага моментна картина на пазара по отношение на зрялост и участници, като оценява конкурентоспособността на компаниите според тяхната визия и възможности за реализация на проекти.
С помощта на 54 000 агенти по управление на клиенти, Xerox ежедневно обработва повече от 1,6 милиона взаимодействия на 30 езика в 175 световни центрове за обслужване на клиенти. Xerox съдейства при обслужването на клиенти на редица индустрии, в това число-технологии, комуникации, банкови и финансови услуги, туризъм, търговия, образование, администрация, фармацевтика и здравеопазване.