Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Вести
23 яну
2013
 
 

Gartner: Xerox е сред лидерите в управлението на световни центрове за обслужване на клиенти

2576 прочитания

Анализаторите от Gartner позиционираха Xerox в лидерския квадрант в Доклада за аутсорсинг на бизнес процеси за управление на световни центрове за обслужване на клиенти.
Магическият квадрант е патентован изследователски инструмент, разработен от Gartner, който предлага моментна картина на пазара по отношение на зрялост и участници, като оценява конкурентоспособността на компаниите според тяхната визия и възможности за реализация на проекти.

С помощта на 54 000 агенти по управление на клиенти, Xerox ежедневно обработва повече от 1,6 милиона взаимодействия на 30 езика в 175 световни центрове за обслужване на клиенти. Xerox съдейства при обслужването на клиенти на редица индустрии, в това число-технологии, комуникации, банкови и финансови услуги, туризъм, търговия, образование, администрация, фармацевтика и здравеопазване.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Рей О’Фаръл, VMware: Светът на облаците ще е хибриденРей О’Фаръл, VMware: Светът на облаците ще е хибриден

Техническият директор на компанията е уверен, че публичните услуги няма да заменят собствените сървъри.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас