Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Телекомуникации
18 дек
2012
 
 

Над 100 000 клиента на FMC услугата +Моби успя да привлече за 1 г. Vivacom

Услугата обединява фиксирани и мобилни услуги в едно (FMC)

2625 прочитания

Една година след стартирането на мобилната си услуга тип FMC (обединяване на мобилна и фиксирана услуга) +Mobi, тя е събрала над 100 хиляди абоната, заявиха от Vivacom. Услугата представлява допълнителен мобилен номер, който се „закача" към съществуващата фиксирана линия на абоната, и чрез него клиентът може да разговаря за 0 стотинки с мобилни абонати от мрежата на Vivacom (но след първоначална такса от 13 ст. за всяко обаждане) и за 15 ст./мин. към номера от другите две национални мобилни мрежи.

Потребителите пестят средства, тъй като изходящите повиквания към мобилни оператори автоматично минават през виртуалния мобилен номер, а останалите повиквания се насочват през фиксираната линия", обясняват от оператора.

От Vivacom добавят, че потребителите бързо са се ориентирали именно към тази услуга заради предимството да бъдат търсени както на фиксирания, така и на мобилния си номер. Освен това месечната такса от 1 лев също е допринесла за големия ръст на абонатите, предпочели услугата. 

CW/Б

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Рей О’Фаръл, VMware: Светът на облаците ще е хибриденРей О’Фаръл, VMware: Светът на облаците ще е хибриден

Техническият директор на компанията е уверен, че публичните услуги няма да заменят собствените сървъри.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас