Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Социален софтуер и офис продуктивност
20 юни
2012
 
 

Cisco надгради корпоративния социален продукт Quad, преименува го на WebEx Social

Новите функции включват интеграция с Microsoft Office и с Outlook, както и с други клиенти за е-поща.

3652 прочитания

Cisco Systems разширява функционалността на своя софтуер за корпоративни социални комуникации (ESN) Quad чрез интеграцията му с приложения от Microsoft Office и с клиенти за е-поща, включително Microsoft Outlook, обявиха от компанията.

Cisco ребрандира своя ESN софтуер, изоставяйки името Quad и кръщавайки го WebEx Social, като компанията се опитва да даде на продуктите си за социално сътрудничество обща марка, ползвайки името WebEx.

„Създавайки постоянен бранд и практика под името WebEx е необходимо за тях", казва анализаторът Зеус Керавала, основател и главен анализатор в ZK Research.

Cisco е поставя под „чадъра" WebEx своята облачно базирана услуга за телеприсъствие Callway, първоначалната услуга за онлайн срещи и уеб конференции WebEx, както и облачно базираната услуга за присъствие Connect IM. Callway ще бъде позната вече като WebEx Telepresence, а WebEx ще бъде наречено WebEx Meetings, а Connect ще бъде преименувано на WebEx Messenger.

„Няма съмнение, че Cisco има твърде много платформи за сътрудничество. По този начин те развиват бизнеса си, чрез придобивания", добавя Керавала.

WebEx Social, подобно на други ESN приложения на компании като IBM, Jive Software, Tibbr и Yammer, дава възможност на организациите да предложат на всички служители функционалност, подобна на Facebook и Twitter, но адаптирана към работното пространство, така че те, поне на теория, могат да общуват и да си сътрудничат по-ефективно.

ESN софтуерът е създаден, за да допълни традиционните инструменти за комуникация и сътрудничество като е-поща, моментални съобщения и уеб конференции през профилите на служителите, потоците от дейности, микроблоговете, дискусионните форуми, уикита, препоръки, съвместно редактиране на документи, линкове и бележки.

Интересът към ESN софтуера нараства през последните години и Forrester Research наскоро прогнозира, че похарчените за тези продукти средства ще нарастват със средногодишен темп 61 на сто до 2016 г., когато пазарът ще достигне $6,4 милиарда, докато през 2010 г. той е бил $600 милиона.

Керавала предвижда, че ESN ще бъде една сред основните ИТ тенденции през следващите 5 г. „ESN ще се ползва за много комуникационни задачи и сътрудничество, при които е-поща е неефективна. „Той ще създаде много по-интерактивен метод за работа в сравнение с е-поша", добавя той.

Cisco, която обяви новината на конференцията Enterprise 2.0 в Бостън, сега ще даде възможност на потребителите на WebEx Social за сътрудничество, споделяне и съвместно редактиране на документи от Word, PowerPoint и Excel.

Допълнително потребителите ще бъдат способни да изпълняват определени действия в WebEx Social като създаване, писане на е-писма и публикуване на обновления в техните потоци от дейности директно през Microsoft Outlook и SMTP съвместими клиенти за е-поща.

Cisco подобрява приложенията WebEx Social iPhone и iPad, добавяйки IM присъствие и комуникации, функция кликни и се обади, както и възможност да се започне WebEx среща.

Интеграцията с Office е значителна, казва Керавала. „Това разширява присъствието до всички документи", добавя той.

И тъй като продуктите за сътрудничество на Cisco винаги са били фокусирани върху комуникациите в реално време, това дава на потребителите сериозен набор от възможности за съвместна работа с документи, казва още той.

От WebEx Social потребителите могат да влязат в HD видеоконферентни сесии чрез прозорец в уеб браузър.

Cisco добавя възможности за лицензиране на WebEx Social като облачно базиран софтуер директно от Cisco или от нейни партньори, още преди приложението да бъде инсталирано в офисите на клиента.

За корпоративните разработчици Cisco предостави нов развоен пакет SDK, чрез който те да могат да интегрират функциите от WebEx Social в бизнес приложения на трети страни.

Надграденият сървър за предприятията WebEx Social ще бъде достъпен в целия свят от юли, докато облачно базираната услуга WebEx Social ще бъде налична за клиенти в Северна Америка от юли. Сървърът WebEx Social се продава на база брой потребители и струва $199 на потребител, докато облачната версия на WebEx Social започва от $120 на потребител за една година.

Услугата за телеприсъствие Callway, позната сега като WebEx Telepresence, също е надградена с нови функции, включително възможност за стартиране на видеосесия с до 9 потребители в мрежата на Cisco с HD аудио и HD видео. Тя разполага и с нов портал за управление за администраторите за централно управление на потребителски абонаменти и списъци с контакти.

IDG News Service, Маями

ЕТИКЕТИ:
CiscoWebEx
НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Рей О’Фаръл, VMware: Светът на облаците ще е хибриденРей О’Фаръл, VMware: Светът на облаците ще е хибриден

Техническият директор на компанията е уверен, че публичните услуги няма да заменят собствените сървъри.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас