Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Бизнес
11 апр
2012
 
 

Новата партньорска програма на Trend Micro осигурява ясна възвръщаемост на инвестициите

Trend Micro Incorporated се преориентира към предлагане на решения за сигурност в центровете за обработка на данни.

3445 прочитания

Питър Лупшич е търговски директор за Югоизточна Европа на Trend Micro Incorporated – водеща световна компания в предоставяне на софтуер и услуги за мрежова антивирусна защита и сигурност на Интернет съдържанието, от юли 2011 г. Той отговаря за региона на Югоизточна Европа, който обхваща 12 държави – Словакия, Унгария, Румъния, България, Адриатическите държави, страните от бивша Югославия, Сърбия, Хърватска, Словения, Босна и др. Първата задача пред Лупшич при заемането на този пост била да създаде екип, който да разбира манталитета и може да управлява бизнеса на компанията в региона. През живота си Лупшич се е убедил, че познаването на културата в дадена държава може да бъде ключов фактор за успеха на дейността.

Питър Лупшич е търговски директор за Югоизточна Европа на Trend Micro IncorporatedНамираме се на границата на нова технологична ера и сме изправени пред нови предизвикателства. Какво предвижда стратегията за развитие на Trend Micro Incorporated за 2012 г.

- Стратегията ни за развитие в България ще бъде да засилим работата си с официалния си дистрибутор за държавата – ЕСКОМ, както и да изградим здрави партньорства на пазара.

За нас партньорствата означават да получаваме и даваме заедно с избраната организация. Ние се учим от партньорите си и им даваме нашите продукти под формата на решение, така че те да могат да отидат при потребителя и да му представят конкретно решение на неговия въпрос, проблем, изисквания, а не предоставят просто един продукт или услуга, с които клиентите не знаят какво да правят. Консултациите и поддръжката ще са част от активните ни усилия в тази посока.

Trend Micro Incorporated възнамерява да се преориентира към центровете за обработка на данни, за да се определи като фирма, която предлага комплексни решения, а не само антивирусен софтуер. Бихте ли разказали повече за тази дейност?

- Имаме две големи цели. Ще предложим цялостната платформа за сървърна сигурност Deep Security за виртуални и облачни среди, като ще помагаме на потребителите да се възползват от нискобюджетни решения в настоящата ситуация на свити разходи. Ние ще помагаме на клиентите да използват умно софтуерните решения и да получат сигурността, която искат за своите компании. Ако фирмите инсталират нашия софтуер, той може да се ползва от няколко виртуални машини, за разлика от използваните допреди 5 години технологии за защита от вируси, които изискваха инсталация на място на всяка машина.

От друга страна, трябва да отговорим на съвременните предизвикателства пред мобилната сигурност – вече почти всеки ползва смартфон, таблет и други мобилни машини и да достъпва фирмените ресурси като информация, поща и т.н. през личното си устройство. В тази ситуация, ИТ специалистите вече не могат да контролират процесите и системите, а им се налага да контролират данните. Ние предлагаме специален софтуер за мобилни устройства - Trend Micro Mobile App Reputation, който осигурява защитата на фирмените данни. Системата, която сме разработили, дава възможност на потребителите лесно да открият дали приложението, което се налага да изтеглят или достъпят през мобилното си устройство, е надеждно, или ще им навреди. Решението сигнализира с трите цвята на светофара – зелено, жълто и червено, дали е опасно приложението да се ползва. Първоначално технологията сканира Android и Symbian операционни среди, но ще добавя допълнителни платформи във времето. Изследователите от Trend Micro предвиждат през 2012 г. броят на зловредните Android приложения да надхвърли 120 000. Отделно, според Google, от онлайн магазина за софтуер, разработен от Google за устройства, работещи под операционната система Android - Android Market, към декември 2011 г. са били изтеглени 10 милиарда приложения с темп на нарастване от по 1 милиард изтегляния на приложения на месец.

Кои ще бъдат целевите сектори, към които сте се насочили в България?

- Публичният сектор, корпоративният сектор, финансовата индустрия, доставчиците на облачни решения, телекомуникационните оператори – обичайните заподозрени.

Какви са наблюденията ви върху региона – има ли специфики при работата ви в България спрямо дейността ви в останалите държави в Югоизточна Европа?

- Има разлика и тя се състои основно в начина на правене на бизнес. Бизнесът тук е много персонализиран, от огромно значение е личния контакт, за разлика от студения западноевропейски маниер на работа, при който хората предпочитат телефонен разговор, видеоконферентна връзка и др. В този смисъл, разбирането на нуждите, страховете и проблемите и близостта с клиентите, са много важни.

Какви са взимоотношенията ви с потребителите и как управлявате информацията от предоставяната от тях обратна връзка?

- Имаме собствени honeypot системи (сървъри, конфигурирани, за да засичат нарушителите в системата и да извличат информация използваните от тях техники, като всъщност имитират функциите на реално работеща система). Работим много активно и с мениджърите по сигурността на други производители на решения в сферата на сигурността. Имаме и стратегически съюзи с другите големи вендори от различни държави, в този смисъл ние имаме достъп и до данни относно атаките и от колегите си в бранша.

Trend Micro е разработила и уникално решение - Trend Micro Threat Discovery Appliance, което адресира т. нар. Advanced Persistent Threat (APT) – сложни и организирани кибератаки с цел достъп и кражба на информация от компрометирани компютри. С помощта на мрежата за интелигентна защита Trend Micro Smart Protection Network, инфраструктурата за сигурност в облачна среда, продуктите и услугите на компания спират заплахите още в момента, в който те се появяват – от Интернет.

Излизате с нова партньорска програма. Какво включва тя?

- Неотдавна представихме новата си партньорска програма. Тя е основана на обратна връзка от партньорите ни и директно през каналите на общността на Trend Micro и на най-добрите практики в региона на Европа, Близкия Изток и Африка. Целта на програмата е предоставим на партньорите това, което заявиха като потребност – печеливши инструменти с ясна възвръщаемост на инвестициите за тях.

Програмата дава по-лесна възможност за бронзов партньор да се издигне до златен такъв. Нивата на приходи за тази програма са определени в зависимост от съответния пазар. В този смисъл, изискванията за приходи към златните, сребърните и бронзовите ни партньори в България са различни от тези в останалите пазари от региона. Ще помагаме на партньорите си чрез персонален подход, консултации, обучения, и семинари, с които ще улесним достъпа им до клиентите, доброто им познаване и обратната връзка. Вече получихме заявки от няколко български компании за включване в новата партньорска програма.

Въпросите зададе Констанца Григорова

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Фирмите представят

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Мартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решенияМартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решения

2018 г. е най-добрата година за бизнеса на компанията, разработваща и произвеждаща системи с швейцарско качество вече 55 години, заяви Мартин Райхле, един от съсобствениците на Reichle& De-Massari (R&M)

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас