Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | PC периферия и аксесоари
29 дек
2011
 
 

Очакваме подобрена серия 3D очила на LG през Q1’12

6980 прочитания

LG Electronics обяви, че през първото тримесечие на 2012 година ще представи своята последна колекция 3D очила, която включва модел с дизайн на френския дизайнер на очила Ален Микли. Новите 3D очила F310, клипсовете F320 и моделът на Ален Микли F360 са по-леки и по-удобни за носене, подчертават от LG. Оттам допълват, че подобреният дизайн, който включва извити лещи и изчистена форма на рамките, превръща 3D очилата от досадна необходимост в стилен моден аксесоар.

Моделът F310 се характеризира с отличаващ се дизайн, който съчетава плавни линии и тънки рамки. Този модел разполага с извити лещи, които по-добре пасват на формата на лицето. Така те допринасят за по-приятното 3D изживяване на зрителите с телевизорите и мониторите CINEMA 3D. F310 тежат само 13,5 грама, което е с 20% по-малко в сравнение с предишния модел, предлаган от LG.

Друго ново предложение от гамата за 2012 година са клипсовете F320. 3D очилата под формата на клипсове са предназначени за хората, които носят коригиращи зрението очила, като те позволят поставянето им директно на рамката на очилата на потребителите. От LG смятат, че 3D клипсовете са уникални за момента и се предлагат само за 3D телевизорите, които са базирани на пасивната поляризираща технология FPR, която е в основата на телевизорите от серията CINEMA 3D. В сравнение с предишното поколение 3D модели клипс, F320 са с 25% по-леки и тежат само 5,5 грама.

Създадени съвместно с Ален Микли, очилата F360 се отличават със спортен дизайн на полурамките (с рамка само от горната страна на лещата) и тежат едва 16 грама. Лещите са извити и покриват по-голяма площ от лицето на зрителя, което му позволява да се потопи напълно в CINEMA 3D изживяването. Стилните очила F360, както и всички модели очила на LG, могат да се носят и в киносалоните, тъй като и телевизорите от серията CINEMA 3D, и кино екраните използват технологиите FPR и RealD.

Пазарният дял по отношение на 3D телевизорите на LG в глобален мащаб нарасна от 7,6% през първото тримесечие на 2011 година до 14% през септември. Без съмнение FPR технологията изигра ключова роля за успеха на компанията по отношение на 3D телевизорите. Неудобните и скъпи очила се считаха за основната причина, поради която потребителите не бяха склонни да се доверят на 3D технологията в домашни условия.

LG планира да затвърди успеха, който постигна през тази година, като спонсорира няколко 3D филма и тематични събития през 2012 година, на които ще представи преимуществата на CINEMA 3D изживяванията пред хиляди хора.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Рей О’Фаръл, VMware: Светът на облаците ще е хибриденРей О’Фаръл, VMware: Светът на облаците ще е хибриден

Техническият директор на компанията е уверен, че публичните услуги няма да заменят собствените сървъри.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас