Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Бизнес
09 ное
2011
 
 

Yahoo, Microsoft и AOL с нов съюз при дисплей рекламите

Сделката ще позволи на всяка от компаниите да продава нерезервирания дисплей-рекламен инвентар на другите

4425 прочитания

Yahoo, Microsoft и AOL с нов съюз при дисплей рекламитеYahoo, Microsoft и AOL и сключиха партньорство в областта на дисплей рекламите, според което всяка от тях ще може да продава нерезервирания рекламен инвентар на другите, след като трите страни интегрират платформите си за продажби. Целта е рекламните приходи и маржини да се увеличат и в трите компании вследствие на правенето на процеса на купуване и продаване на нерезервирани дисплей реклами по-прост и по-удобен за всички.

Сделката се очаква да влезе в действие в САЩ в началото на 2012 г., когато трите системи за продажба – Yahoo Network Plus, AOL Advertising и Microsoft Media Network – бъдат интегрирани. AOL вече си партнира с Yahoo и Microsoft, но новата инициатива задълбочава тези връзки, каза Нед Броди, главен директор за приходите в AOL. Освен това Yahoo и AOL ще разширят партньорството си и към Канада.

Алиансът ще се фокусира върху нерезервирания рекламен интвентар – рекламно пространство на уеб сайтовете, което рекламодателите купуват на търгове в рекламни мрежи и борси. Рекламодателите, които купуват резервиран рекламен инвентар, плащат допълнително за специфично публикуване в конкретно време и на дефинирани интервали.

Първоначално комбинираният нерезервиран инвентар ще бъде наличен при Microsoft и Yahoo, а в AOL по-късно ще решат дали да използват собствената си рекламна борса.

Трудно е да се спори срещу ползите на допълнителния избор, увеличения мащаб и по-голямата прозрачност, като тази сделка ще предостави всичко това“, заяви по време на конферентен разговор Рик ван дер Коой, корпоративен вицепрезидент на Групата за рекламен бизнес в Microsoft.

Извън партньорството остават Google и Facebook, които отбелязаха сериозен напредък на пазара на дисплей рекламите, където властваха AOL, Yahoo и Microsoft в дните, когато уеб порталите играеха основна роля в онлайн рекламата.

От няколко години ролята на рекламите, извеждани при използване на онлайн търсачки, се превърнаха в по-големия сегмент на пазара онлайн реклама. В този сегмент лидерът е Google, а AOL, Yahoo и Microsoft се борят, за да останат конкурентоспособни. Yahoo и Microsoft сключиха съюз то1чно в тази сфера, но той не доведе до очакваните резултати.

Освен това тази година Yahoo се натъкна на проблеми на традиционно силния за нея пазар на дисплей реклами в САЩ, а AOL през последните години изостава от ръстовете на пазара на онлайн реклама.

На въпроса дали Facebook и Google ще могат да се включат в партньорството представители на трите компании заявиха, че нито една от тях не разполага с достатъчно премиум дисплей инвентар от „високо качество“, за да може да се впише във фокуса на съюза.

Също така от Yahoo, Microsoft и AOL отбелязаха, че ще продължа да се конкурират помежду си на рекламния пазар и не очакват регулаторите да попречат на алианса.

IDG News Service Маями

Изображение: www.sxc.hu

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Рей О’Фаръл, VMware: Светът на облаците ще е хибриденРей О’Фаръл, VMware: Светът на облаците ще е хибриден

Техническият директор на компанията е уверен, че публичните услуги няма да заменят собствените сървъри.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас