Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Бизнес
13 сеп
2011
 
 

Солитрон се цели в трицифрено число партньори за решенията на Avaya у нас

7971 прочитания

С новата си стратегия дистрибуторът Солитрон ще се стреми да предлага Avaya системи и към клиентите от средния и малкия бизнес у нас, които търсят ефективни решения за своята IP телефония. “Целта ни е, изграждайки широка партньорска мрежа, да разгърнем предлагането в тези сегменти. Според наши оценки със своите решения Avaya може да бъде продавана през трицифрен брой партньори в SMB сектора.” Това каза Петър Иванов, управител на Солитрон, по време на съвместна конференция с водещия доставчик на решения в областта IP телефонията и контактни центровете.

Петър Иванов, управител на Солитрон

“Имам изцяло позитивни очаквания за тази нова стратегия – сподели Озрен Марич, мениджър продажби през търговския канал за Адриатическия регион в Avaya. – Основният продукт, който ще се предлага на клиентите от SMB сегмента е Avaya IP Office. Това е хибридна телефонна централа, която  поддържа от два до 384 абоната. След закупуване на лиценз може да получите функционалност подобна на малък контактен център.” От Солитрон добавиха, че към момента има около 50 инсталации на Avaya IP Office у нас.

Партньорството между двете компании започна преди близо година и половина. Оттогава доставчикът на решения за IP телефония има ръст от гледна точка приходи и  партньори у нас, информираха от Солитрон. “На месец имаме до 3 големи сделки с решения на Avaya през различни партньори, както и до 40 дневни продажби на IP телефони и малки телефонни централи – разказва Иванов. – Най-големите внедрявания на решения на компанията са в контактния център в М-Тел и в HP Delivery Center България.” От Солитрон информираха, че засега няма да търсят допълнителни хора, които да са ангажирани специално с Avaya решенията. Към настоящия етап има трима акаунт мениджъри и двама специалисти предпродажба, които частично се анагажирани с тези решения.

“Бизнес моделът на Avaya е такъв, че почти 80% от сделките минава през дистрибуторите – продължи Петър Иванов. - Avaya допълва нашат продуктова гама. Смятам, че има много сериозна пазарна ниша, която може да бъде запълнена. Това може да донесе на Солитрон допълнителна полза. Новата стратегия с решенията на Avaya ще започне да се изпълнява през следващите 12 месеца, като това ще бъде началото на един дългосрочен процес. Смятам, че не са покрити всички възможни потенциални клиенти у нас.

Нашите прогнози са, че съвсем спокойно можем от година на година да удвояваме оборота от дистрибуцията на решенията на Avaya.Целта в момента на двете компании е изграждането на голям партньорски канал и формирането на партньори, които да работят целенасочено с марката. За следващата година се предвижда на всяко тримесечие да има обучения.”
Петър Иванов разкри, че Солитрон не се интересува от най-ниския сегмент решения за IP телефония, където водещо е цената. “Като дистрибутор на решенията на Avaya за SMB сегмента, ще бъдем повече логистичен партньор, т.е. компания, която държи склад, предлага бърза доставка и сервизни схеми за поддръжка. Това са нашите планове за следващата финансова година, която започва от първи октомври. Във високия сегмент не търсим популярност на марката. Там ще продължаваме да разчитаме на съвместната си работа със съществуващите партньори (около 10)”, обясни Иванов.По думите на Иванов в момента се наблюдава е устойчив ръст на пазара на т.нар. VA продукти и услуги (с добавена стойност), който обхваща сървъри, системи за съхранение на данни и мрежови решения. 

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Фирмите представят
Безпрецедентна производителност в новите супербързи х86 сървъри на FUJITSU

Безпрецедентна производителност в новите супербързи х86 сървъри на FUJITSU

Изключително бързи възможности за обработка на трудоемки и тежки задачи, както и на невъобразими до момента количества данни

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Мартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решенияМартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решения

2018 г. е най-добрата година за бизнеса на компанията, разработваща и произвеждаща системи с швейцарско качество вече 55 години, заяви Мартин Райхле, един от съсобствениците на Reichle& De-Massari (R&M)

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас