Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Киберсигурност
16 юни
2011
 
 

Над 360 000 засегнати кредитни карти след пробива в Citigroup

Според Citigroup, не е компрометирана критична картова информация за извършване на измами

3782 прочитания

CitigroupНад 360 000 кредитни сметки в Citigroup в Северна Америка са били засегнати в резултат на кибернападение срещу уеб сайтът за управление на картови сметки към банката (Citi Account Online) през май, заявиха от Citigroup на 15 юни.

Според банката, при атаката не е достъпена критична картова информация – например CVV код на картите, дати на изтичане, дата на раждане и социално-осигурителни номера. Не са били компрометирани основните системи за обработка на картови данни и други потребителски онлайн системи за банкиране.

Достъпени са обаче имената, номерата на сметките и контактната информация, включително имейл адрес, на потребителите.

Citigroup за пръв път съобщи за пробива в Citi Account Online миналата седмица, когато стана ясно, че около 210 000 сметки са били засегнати.

Министърът на правосъдието в щата Кънектикът Джордж Джепсън след това коментира, че Citigroup не е успяла да изясни как точно се е случил атаката и какви мерки се вземат за защитата на пострадалите клиенти.

От банката казват, че не могат да споделят повече детайли заради настоящото разследване и сигурността на клиентите си.

Citigroup бе критикувана за закъснението в комуникацията със засегнатите потребители. Информацията, публикувана на 15 юни, потвърждава, че банката е изпратила уведомителни писма на клиентите си на 3 юни – повече от 20 дни след атаката.

Проследявайки хронологията на събитията,

от Citigroup заявиха, че на 10 май е бил открит пробив в Citi Account Online по време на рутинен мониторинг и е бил незабавно адресиран. Вътрешни аларми за измама и повишено ниво на наблюдение са били свързани с всички рискови сметки. Същевременно банката е започнала анализ, за да установи прецизно кои са компрометираните сметки и каква информация точно е била достъпена. Повечето засегнати сметки са били идентифицирани в рамките на 7 дни. До 24 май Citigroup е потвърдила напълно каква информация е била видяна за 360 069 сметки. Още 14 сметки са били потвърдени впоследствие.

По време на разследването е започнала и подготовката за известяване на клиентите и за замяна на засегнатите карти, където е необходимо. Процесът на подготовка на уведомителни пакети и изготвяне на нови карти е започнал на 24 май, а от 3 юни е стартирало изпращането на писмата, много от които са съдържали наново издадени карти.

IDG News Service (Бангалор)

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Фирмите представят
Безпрецедентна производителност в новите супербързи х86 сървъри на FUJITSU

Безпрецедентна производителност в новите супербързи х86 сървъри на FUJITSU

Изключително бързи възможности за обработка на трудоемки и тежки задачи, както и на невъобразими до момента количества данни

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Рей О’Фаръл, VMware: Светът на облаците ще е хибриденРей О’Фаръл, VMware: Светът на облаците ще е хибриден

Техническият директор на компанията е уверен, че публичните услуги няма да заменят собствените сървъри.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас