Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Бизнес
09 юни
2011
 
 

Delcam с рекордни приходи за 2010 г.

Delcam очаква да достигне 40 000 клиента тази година

4261 прочитания, 3 коментара

Тихомир Иванов, Италия

Клайв Мартел, управляващ директор на DelcamПрез 2010 г. приходите на Delcam са скочили със 17% до рекордните за историята си малко над 41 млн. евро (36,6 млн. паунда), а печалбата се е увеличила до 2,5 млн. (2,23 млн. паунда) от близо 1 млн. (883 000 паунда) година по-рано, съобщи управляващият директор Клайв Мартел на международна конференция на компанията, която се проведе между 6 и 8 юни в Италия.

Така по отношение на печалбата през 2010 г. Delcam се е върнала на нивото си от 2008 г. и разминава 2007 г.

Същевременно Мартел припомни, че през 2009 г. Delcam постигна втората най-добра година в историята си (вече трета) по отношение на продажбите, въпреки лекия спад от около 2 млн. евро (3%) в сравнение с 2008 г.

Delcam очаква да достигне 40 000 клиента тази година, съобщи още Мартел. През 2010 г. Delcam отбеляза сключването на договор със своя 35-хиляден клиент, който е от Нова Зеландия.

Друг акцент в речта на Мартел бяха инвестициите в R & D, които постоянно нарастват, въпреки кризата. През 2008 г. тези вложения възлизаха на близо 10 млн. евро (8,9 млн. паунда), през 2009 г. се увеличиха на малко над 10,1 млн. евро (9 млн. паунда), а миналата година са достигнали почти 10,7 млн. евро (9,5 млн. паунда) Управляващият директор подчерта, че компанията ще продължи да инвестира все повече в проучвания.

Друга главна цел на Delcam е да продава повече допълнителни продукти на съществуващите си клиенти. „Фундаментален проблем е, че твърде много клиенти имат само един продукт на Delcam“, заяви Питър Дикин, мениджър „Маркетинг“ в компанията. Един от начините за това е прилагането на консистентно брандиране на софтуерните продукти, за да си личи ясно, че идват от един производител. Също така Delcam се опитва да привлича вниманието на клиентите си и посредством свой собствен видео сайт с над 160 клипа за различните предложения на компанията и техните възможности, както и чрез клипове в YouTube, сподели Дикин. Освен това за всички продукти се разработват нови уеб сайтове, като първият от тях, посветен на PowerMILL, е вече готов. Онлайн присъствието и видео съдържанието са сред опорните точки на маркетинговата стратегия на вендора.

Сред другите амбиции на Delcam са да отнеме от пазарните дялове на по-слабите конкуренти, да разшири мрежата си от продажби, включително на нови пазари, особено в областта на здравеопазването, където компанията разшири екипа си през 2010 г.

 

Настоящите R & D проекти,

в които Delcam участва, са 6 – RECLAIM, COMET, $AVING, Copernico, e-CUSTOM и FoFdation, като по първите 2 е координиращ партньор. Те бяха представени от Ян Вилем, мениджър „R & D проекти“ в компанията.

  • RECLAIM е с финансиране от 143 400 евро (127 500 паунда) и идеята на проекта е да развие нови и по-ефективни методи за поправката на скъпи инженерни компоненти, за да бъдат използвани по-дълго време, вместо да се заменят. Задачата на Delcam е да разработи интегрирано софтуерно решение за пробиране, машинна обработка и плакиране

  • COMET е най-скъпият проект, в който компанията участва – стойността му е малко над 1,1 млн. евро (1 млн. паунда). С тази инициатива се цели роботите да бъдат усъвършенствани дотолкова, че да могат да се използват за изключително прецизно производство, същевременно сваляйки разходите и предоставяйки гъвкавост и надеждност. Задачата на Delcam е да създаде интегрирана среда за програмиране и симулации.

  • $AVING е с финансиране от 144 000 евро (128 000 паунда). Проектът трябва да доведе до разработката на леки (като тегло) и издръжливи продукти чрез оптимизация на дизайна и адитивно производство (АМ). Задачата на Delcam е да разработи интегрирано софтуерно решение за дизайн и производство чрез АМ.

  • Copernico е на стойност 175 400 евро (156 000 паунда). Проектът се очаква да предостави ефективна виртуална симулация на производствените процеси, за да намали времето за пускане на продукт на пазара. Delcam трябва да осигури интеграция и обмен между PLM и CAx системи.

  • е-CUSTOM е с финансиране от 417 100 евро (371 000 паунда) и цели да ангажира потребителите в дизайна и разработката на персонализирани продукти от първоначалния продуктов дизайн до следпазарния сегмент. Задачата на Delcam е да предостави е-ортотично решение.

  • FoFdation, с финансиране от 744 200 евро (662 000 паунда), е вторият най-скъп проект, в който компанията участва. Целта му е да доведе до универсална производствена информационна система, базирана на стандарт за обмен на данни, който позволява на различните обекти и техните асоциирани устройства в една производствена система лесно да споделят данни в един формат. Тук от Delcam се очаква да предостави онлайн и офлайн затворена loop оптимизация за (CAD/CAM) обработката.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Фирмите представят

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Мат Фоли, HPE: Synergy е най-лесната платформа за интегриранеМат Фоли, HPE: Synergy е най-лесната платформа за интегриране

„Потребителите не се интересуват от това какво стои отзад, за тях са важни услугите. И тъй като днес те са по-технически грамотни, те не желаят да опират постоянно до помощта на ИТ отдела“. Това сподели Мат Фоли, директор предпродажби на...

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас