Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Малък и среден бизнес
15 фев
2011
 
 

TISEE 2011: Bianor и DataStrata отиват на SeedCamp

TISEE 2011 се проведе в София между 10 и 11 февруари.

5887 прочитания

tisee 2011

Bianor със своето мобилно приложение iMediaShare и DataStrata с медийната си платформа за хотели HotelPad спечелиха на панела Entrepreneur X Factor в рамките на TISEE 2011 (Тechnology Innovation Summit: Eastern Europe) правото да усчастват на едно SeedCamp събитие.

Програмата SeedCamp осигурява контакт на предприемачите с над 400 ментора, включващи seed (начални) инвеститори, серийни предприемачи, продуктови експерти, HR и PR специалисти, маркетолози, адвокати, специалисти по подбор на кадри, журналисти и рискови капиталисти.

В предприемаческото състезание на TISEE 2011 взеха участие 9 компании с разработки в областта на онлайн услугите, мобилните разплащания, приложния софтуер и финансовите услуги. Това бяха 11tags, Ballistic Cell, Bianor, DataStrata, Embrioo, Gnergy, Neural Bros, Open Buildings и Imagga.

Журито бе в състав Борислав Иванов, директор на Deutsche Bank България, Тодор Митов, генерален мениджър „Маркетинг и продажби“ и акционер в АДП – Смолян, Шон Парк, основател на Anthemis Group и автор на блога Park Paradigm, Скот Шапиро, занимаващ се с продуктов маркетинг във Facebook, и Джоузеф Лазаръс, управител на GDC България.

11tags

участва със своята QR технология, чрез която компанията иска да създаде „Интернета на цените и интерактивните стоки“. Замисълът е чрез QR код, мобилно приложение и умело използване на социалния елемент да се предоставят стоки и услуги на клиентите на преференциални цени или пък след като определено количество потребители са проявили интерес да се отключва определена промоция.

Ballistic Cell

предлагат уеб базирана платформа за персонализирана комуникация и рекламни послания. Платформата позволява за внасяне и управление на клиентски данни, проектиране и автоматизация на всички процеси, свързани със създаване, управление и разпространение на документи с променлива информация (фактури, банкови извлечения, напомнящи писма) и други видове комуникация с клиенти и бизнес партньори. Решението ще предоставя и данни за ефективността на кампаниите, ще предлага най-подходящите комуникационни канали за всеки клиент и продукт според зададения бюджет. Потребителите лесно ще управляват кампаниите си, ще създават персонализирани имейл съобщения, както и SMS и MMS послания. Заплащането на продукта ще се формира според използваните модули, което го прави достъпно и за малки фирми.

Bianor,

както вече стана ясно, участва с iMediaShare, което осигурява лесното насочване на мултимедийно съдържание от смартфон с Android или iOS към телевизор или друго устройство, например X-Box или PlayStation. Приложението не изисква никакво допълнително оборудване или софтуер и работи безпроблемно с множество различни телевизори, стереоуредби, игрови конзоли и blu-ray четци. Програмата вече е свалена над 300 000 пъти от Apple App Store и добавя по 1000 нови потребители всеки ден.

Костадин Йорданов от Bianor представя iMediaShare на TISEE 2011

Най-новото около iMediaShare е, че между 11 февруари и 11 май М-Тел предоставя на потребителите си възможността да тестват безплатната Android версия на мобилното приложение.

Павел Заславски от DataStrata представя HotelPad на TISEE 2011DataStrata

излязоха с приложението HotelPad – „персонален concierge“, който позволява на гостите на даден хотел да се възползват максимално от всички предлагани услуги и от хотелската партньорска мрежа. HotelPad може да се предлага като хардуерно устройство или като приложение за таблети, а пълната интеграция с хотелската разплащателна система елиминира нуждата от кеш, обмяна на валута и дори използването на кредитни карти. Всички покупки и услуги на клиента се синхронизират със сметката му, дори и такива извън хотела – например сметка в ресторант, който е включен в системата. HotelPad може да се ползва и като изключително персонализирана рекламна платформа, която комуникира директно с потребителите.

Embrioo

е Интернет базирана платформа за превръщане на груби идеи в бизнес концепции, ползвайки идеите, уменията и знанията на хора от цял свят. Това е модел, при който всеки човек с идея, която иска да я продаде, отваря виртуален офис и кани екип от необходимите специалисти, за да я доразвият заедно в бизнес концепция. Така се работи на принципа на отворената иновация – без поръчка от страна на клиент. Екипът се сформира като временна компания, в която всеки допринася с това, в което е специалист, но никой не инвестира средства предварително. Крайният продукт (бизнес концепцията) е собственост на целия екип и след като е готов, се предлага на купувач. След продажбата на концепцията, всеки член от екипа получава своя дял. Обратният процес също е възможен – когато купувач поръчва и се възползва от професионалисти с разнообразни гледни точки, опит и експертиза. За всеки проект се разчита на хора от различни краища на света.

Gnergy

разработва софтуер в помощ на инженери и архитекти при проектиране, изпълнение и поддръжка на зелени, енергийно-ефективно сгради. Програмата създава завършена симулация на сградата, която безпроблемно се интегрира със софтуер на AutoDesk и позволява оптимизиране на енергийните показатели на сградата, подобряване на вътрешната среда, осветлението, въглеводородните емисии, количеството на използваната вода и др.

Neural Bros

представи Recmnd – услуга за интелигентно, алгоритмично препоръчване на съдържание въз основа на това, което потребителят разглежда в момента. Уебмастърите, инсталирали Recmnd, имат достъп до контролен панел, през които настройват визуално и количествено препоръките на системата. Recmnd има възможност да се подобрява и самообучава, работи с всеки един език.

OpenBuildings

участва с едноименния си уеб портал за архитектура, който позволява на посетителите бързо и лесно да намерят интересуващата ги информация. Съдържанието се събира от различни онлайн източници: Flickr, YouTube, Vimeo, Amazon и др., за да се обогати предлаганият ресурс. Сградите се показват по различни начини – като решетка, списък и слайд шоу, както и върху Google Maps.

През ноември 2010 г. OpenBuildings достигна до полуфинала на глобалното състезание за стартиращи компании IBTEC (Intel+UC Berkeley Technology Enterpreneurship Challenge).

Imagga

се състезава с флагманското си SaaS (software-as-a-service) предложение StockPodium, което цели да намали времето и усилията, които хората влагат в откриване на качествени снимки с изяснени авторски права и на достъпна цена – т. нар. сток-снимки, които станаха популярни благодарение на сайтове като iStockPhoto, Fotolia и Dreamstime. Най-важно предимство на услугата е, че позволява снимките да се претърсват не само по ключови думи, а и на базата на визуална подобност – използване на снимка, по която да се търси. Това е удобно, тъй като и фотографите, които продават своите снимки чрез сток-агенциите, и хората, които ги купуват, изпитват затруднения да описват с думи снимките, когато ги качват или търсят. От особено значение за успеха на проекта е привличането на фотографи, които да продават снимките си през StockPodium. Много ценни ще бъдат снимки с локално съдържание от местни фотографи. Сток-фотографията предлага възможност на много хора да превърнат хобито си в доходоносен бизнес.

Imagga ще е сред българските компании, които ще участват на националния ни щанд на изложението CeBIT 2011, което ще се проведе между 1 и 5 март в Хановер.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
ИТ МЕНИДЖЪР НА ГОДИНАТА
Започна регистрацията за конкурса „ИТ мениджър на годината“

Започна регистрацията за конкурса „ИТ мениджър на годината“

Наградите на списание CIO и сдружението „Клуб на ИТ мениджърите в България” се дават за значителни постижения в областта на управлението и развитието на информационните технологии.
Фирмите представят

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Само за 6 месеца инициативата Vue Vixens е обучила над 400 жениСамо за 6 месеца инициативата Vue Vixens е обучила над 400 жени

Интервю с Джен Лупър, старши developer advocate в Progress и основател на Vue Vixens, лектор на конференцията DevReach 2018

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас