Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Бизнес
06 окт
2010
 
 

Apcom България вече е официалният дистрибутор на Symantec у нас

Apcom България, юридическият наследник на BBS, е изправена пред високи очаквания от страна на Symantec за по-пълноценно и ефективно проникване на нашия пазар.

8097 прочитания

Symantec официално обявиха Apcom като своя нов дистрибутор за България, Албания, Босна и Херцеговина, Чехия, Хърватска, Унгария, Македония, Черна Гора, Румъния, Сърбия, Словакия и Словения. Конкретно у нас пълното продуктово портфолио на производителя на решения за сигурност ще бъде дистрибутирано от Apcom България, юридическият наследник на Български Бизнес Системи.

Вярваме, че Apcom България познават добре условията за успешен дистрибуторски бизнес на българския пазар. С предлаганите допълнителни услуги Apcom България определено е дистрибуторът, на когото можем наистина да се доверим в процеса на разширяване на бизнеса ни в региона“, заяви Янош Шелмеци, регионален мениджър „Дистрибуция“ за Унгария, Румъния и Югоизточна Европа.

Българският дистрибутор ще предлага важни услуги като следпродажбена консултация и следпродажбена поддръжка. Като за начало обаче компанията няма да наложи големи промени. „По отношение България, тъй като това е нов бизнес за нас, не смятаме да правим промени сега, сподели за Computerworld България Николай Савов, управител на Apcom България. – Просто ще огледаме възможните сценарии и как можем да направим така, че да се подобри качеството на партньорите ни, понеже, според мен, за такъв тип бизнес определящо е тяхното познаване на продуктите и активността им. Освен това фактът, че ние сме географски регионална група помага, тъй като знаете, че бизнес потребителите на тези решения са също така глобализирани и е по-лесно да получаваме информация за използването на продуктите. Това дава огромни възможности, а и като по-голяма групировка имаме и финансовите възможности да финансираме определени проекти.“

Apcom България и Symantec

Отляво надясно: Николай Савов, управител на Apcom България, Стефан Големехов, мениджър "Продажби на Symantec" в Apcom България, Янош Шелмеци, регионален мениджър „Дистрибуция“ в Symantec за Унгария, Румъния и Югоизточна Европа, Хенриет Пап, маркетинг специалист "Корпоративни решения" в Symantec

Коментирайки раздялата с BMG, досегашният дистрибутор на Symantec у нас, Янош Шелмеци, регионален мениджър „Дистрибуция“ в Symantec за Унгария, Румъния и Югоизточна Европа, заяви, че очакванията към Apcom България са по-високи и че разчита новият дистрибутор да е по-активен и да разполага с по-дълбоки компетенции. „Ако ще е същото, тогава промяната няма да донесе никакви резултати, коментира за Computerworld той. – Затова искаме да имаме засилено представяне на пазара. Съществуват начини и спецификации за това. Трябва да има различни консултантски компетенции, продуктови познания и т. н., които да допринасят за това засилено представяне. Онова, което е много важно, е че на българския пазар основният ни бизнес, като сигурност на крайните точки, сигурност при съобщенията, бекъп, беше много добре представен, но ние имаме много повече от това. Разполагаме с много по-широки възможности, фокусирайки се върху корпоративното портфолио. Трябва да разширим обхвата си, защото има толкова много възможности и това се вижда на коментарите на клиентите ни – има голямо търсене. Например архивиращото ни решение – новата версия 9 на Enterprise Vault вече излезе на пазара; решения за центрове за данни; продукти за сторидж и сървърно управление. Това са много добри решения и трябва да ги представим по-ефективно. Същото се отнася за портфолиото ни с продукти за сигурност от висок клас. Има нов модул за управление на уязвимостите в нашия пакет за управление на изпълнението на изисквания. Имаме DLP – това е гореща тема, клиентите го искат. Разполагаме с толкова много неща и трябва да има даден по-силен тласък.

Моето очакване е Apcom България да са много по-активни и да предоставят по-задълбочени познания за портфолиото ни. Правим промяна и очакваме резултат. Имайки предвид коментарите на корпоративните ни клиенти, аз съм силно убеден, че това е обещаващ ход и можем да очакваме растеж, защото се отваряме по-широко с по-обширна пазарна стратегия.“

Основана през 1987 г., Apcom Group е дистрибутор с фокус върху корпоративни ИТ продукти. Като филиал на Midis Group компанията претърпява съществена реорганизация през 2009 г.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Рей О’Фаръл, VMware: Светът на облаците ще е хибриденРей О’Фаръл, VMware: Светът на облаците ще е хибриден

Техническият директор на компанията е уверен, че публичните услуги няма да заменят собствените сървъри.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас