Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | PC периферия и аксесоари
10 сеп
2010
 
 

Лимитираната графити-серия РС аксесоари на Canyon дойде у нас

10684 прочитания
Първата лимитирана графити-серия компютърни аксесоари с марка Canyon дойде у нас в компанията на скейтъри, бийтбоксъри и графити-артисти. Производителят представи мишки, клавиатури, слушалки, чанти, лаптоп-калъфи и стикери с ярки цветове и експресивен дизайн на мащабен фест в София. Моделите са част от Graffiti Limited Edition - продуктова линия, която ще е достъпна за потребителите само до края на годината през партньорите на Асбис България.
 

Хеерт ван Дайк, вице-президент
маркетинг и продажби в Canyon

Новата серия използва пет различни графити-дизайна, специално избрани в международния Urban Art конкурс, който Canyon организира тази пролет. Аксесоарите на марката носят имената на различни скейтборд движения и трикове като Kickflip или Noseslide, което допринася за urban-усещането. Моделите са насочени към младите по възраст и по дух - най-вече към тези, които са отегчени от класическите черни, бели и сиви разцветки на ИТ продуктите, подчертават от Canyon.

Продуктите от лимитираната графити-серия включват 7 вида компютърни аксесоари, като всеки от тях се предлага в 4 от 5-те отличителни дизайна на графити-серията. Новата лимитирана серия PC аксесоари на Canyon включва: оптични мишки Tailslide (29лв.), 1,3-мегапикселови уеб камери Truckhook (49лв.), DJ слушалки Alley-Oop (45лв.), Слушалки Railwhip (49лв.), чанти за латопи от 13.3 и 16 инча Kickflip (от 69лв.), калъфи за 10-инчови, 13,3-инчови и 16-инчови лаптопи Noseslide (от 27лв.) и стикери за преносими компютри Sweeper (19лв.).

По думите на Катрин Лазур-Гуинар, мениджър комуникации в Canyon, до края на тази година ще се появят още продукти от тази линия, включващи колонки за лаптопи и MP3 плейъри.

За представянето на серията беше организиран Canyon Graffiti Fest, който протече вчера пред The Mall, бул. Цариградско шосе. На място се събраха някои от най-известните български графити-артисти, скейтъри и хип-хоп танцьори. Програмата включваше урок как се рисуват графити от Mr. AO и GOAT и възможност за изява на начинаещите, представяне на BMX и скейт-трикове, beat-box сесия, както и хип-хоп състезание за спонсорство от Canyon. София беше и предпоследната спирка от Canyon Roadshow - мащабно пътуване от Холандия до Румъния през 10 държави в рамките на 10 дни, с което марката отпразнува идването на новата серия.

Canyon избира графити-стила като тема на първата си лимитирана серия неслучайно. „Графитите са въпрос, по който хората имат много различни гледни точки. Но те винаги привличат вниманието и се превръщат в синоним на креативност и оригиналност - обясни Хеерт ван Дайк, вице-президент маркетинг и продажби в Canyon, по време на събитието. - С графити-линията си ние търсим същото: да привлечем интереса на публиката, да изразим наше лично послание и да се отличим от останалите играчи на пазара."

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Фирмите представят

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Мартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решенияМартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решения

2018 г. е най-добрата година за бизнеса на компанията, разработваща и произвеждаща системи с швейцарско качество вече 55 години, заяви Мартин Райхле, един от съсобствениците на Reichle& De-Massari (R&M)

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас