Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Бизнес
30 юли
2010
 
 

Adobe купува производителя на уеб софтуер Day Software за $240 млн.

Сред продуктите на Day Software са системи за управление на съдържанието (CMS) и софтуер за управление на дигитални активи.

3946 прочитания

От Adobe Systems обявиха на 28 юли, че ще придобият производителя на уеб софтуер Day Software Holding, базиран в Базел, Швейцария, за $240 млн. Day Software специализира в разработването на CMS и софтуер за управление на дигитални активи и социално сътрудничество и плановете на американската компания са да използва тези продукти, за да подсили предложенията си за корпоративни клиенти.

С добавянето на Day към корпоративното ни портфолио ще можем да повишим стойността на предложенията ни и да предоставим визията си за мрежата като център за общуване с клиентите", казват от Adobe.

Швейцарският производител ще се превърне в продуктова линия в рамките на бизнес отдела Дигитални корпоративни решения на Adobe, като главният изпълнителен директор на Day Ерик Хансен ще се присъедини към компанията.

Сделката чака одобрението на съответните власти, но от Adobe очакват тя да бъде финализирана през четвъртото тримесечие на тяхната настояща фискална година.

Съвместяването на технологиите на двете компании ще доведе до „цялостно решение за изграждането и поддържането на глобални, привлекателни уеб сайтове и многоканални преживявания за потребителите", според документ с често задавани въпроси и техните отговори. Именно върху това ще се концентрира Adobe, но компанията няма намерение да се впуска сериозно в конкуренцията на широкия пазар на ECM (enterprise content management), по думите на Ерик Ларсон, старши директор „Продуктов мениджмънт" в американската компания. Клиентите на Day, които понастоящем използват платформата на фирмата за основни функции при управлението на съдържанието обаче не трябва да се притесняват, добавя той. „От гледна точка на технологията има набор от общи нужди без значение дали става въпрос за ECM или за преживяване на клиентите."

Но придобиването може да окаже ефект върху настоящото партньорство на Adobe с ECM вендора Alfresco. Ларсон не е подал конкретна информация относно бъдещето на тези отношения, чийто настоящ резултат е вграждането на софтуера на Alfresco в LiveCycle Enterprise Suite на Adobe.

И други въпроси остават засега без отговор. Анализаторът Апуурв Дърга от Real Story Group например пита „дали Adobe наистина може да продава софтуер от корпоративен клас с възможности за настройки. Продаването в големи количества на малък софтуер с ниска цена превърна компанията в гигант в Силиконовата долина, но способността й да продава маломащабен, но скъп корпоративен софтуер остава неизпробвана, казва той. - Най-голямата опасност за настоящите клиенти на Day може да бъде, че Adobe ще иска да вземе технологията и с времето да я трансформира в малки, евтини пакети."

IDG News Service (Тайпе)

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
ИТ МЕНИДЖЪР НА ГОДИНАТА
Започна регистрацията за конкурса „ИТ мениджър на годината“

Започна регистрацията за конкурса „ИТ мениджър на годината“

Наградите на списание CIO и сдружението „Клуб на ИТ мениджърите в България” се дават за значителни постижения в областта на управлението и развитието на информационните технологии.
Фирмите представят

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Само за 6 месеца инициативата Vue Vixens е обучила над 400 жениСамо за 6 месеца инициативата Vue Vixens е обучила над 400 жени

Интервю с Джен Лупър, старши developer advocate в Progress и основател на Vue Vixens, лектор на конференцията DevReach 2018

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас