Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Софтуер
16 юли
2010
 
 

HP ускорява внедряването на хибридни модели на доставка

Нови решения улесняват и автоматизират управлението на виртуализираните и облачни услуги.

6487 прочитания

От HP обявиха нови решения за управление, за да помогнат на клиентите да възприемат хибридни модели за доставки, обхващащи приложения инсталирани на място, в отдалечена локация, на физически и виртуални среди. Това позволява намаляване на времето за пускане на продуктите на пазара, заявиха от компанията на 15 юли.

Ако хибридните модели за доставка са некоректно управлявани, те могат да увеличат сложността, риска и разходите и да доведат до намаляване приходите за организациите, които искат да ги възприемат.

Новите решения на HP позволяват на ИТ екипите да управляват ефективно работата и достъпността на всички приложения по един и същ начин, независимо къде са разположени, казват от компанията. Офертите включват напредък във водещите платформи за автоматизация и управление на компанията, управление на тестови данни и софтуерни услуги.


HP Business Service Management (BSM) 9.0

подобрява ИТ операциите, позволяваjki на служителите ефективно да управляват работата на приложенията и достъпността им, за да се посрещнат договорените нива на обслужване. Предложението включва „първия в индустрията модел first run-time service, който обновява цялата среда на услугата, независимо дали е инсталирана на място, в отдалечена локация, във физическа или виртуална среда, твърдят от HP. - Това осигурява на екипа най-достоверна информация за ИТ услугите, което намалява драстично въздействието на потребителите и намалява времето за аварийни ремонти."

Наред с това се предоставят нови възможности за взаимодействие, използващи Web 2.0 mash-ups, за да предоставят верните данни на правилния екип в правилния контекст, сред множество интерфейси, включващи и мобилни апарати. Това позволява по-бързо взимане на решения и решаване на проблеми.

Автоматизацията на целия процес по разрешаване на проблеми намалява разходите при аварийните ремонти е друга характеристика на BSM 9.0. Това намалява времето за поправки и води до повишаване на продуктивността и приходите, според компанията. Софтуерът елиминира повтарящите се събития и автоматизира процесите на решаване на проблемите, използвайки водещите в индустрията run-book приложения за автоматизация.

Портфолиото на HP BSM 9.0 включва HP Business Availability Center 9.0 (BAC), HP Operations Manager i 9.0 (OMi) и HP Network Management Center (NMC) 9.0.

HP Test Data Management

автоматизира процесите по придобиване на тестови данни от работещи приложения. Тази автоматизация по-добре отговаря на средата и редуцира риска, свързан с внедряване на приложения. HP TDM също така намалява и разходите, асоциирани с тестване на приложенията, намалява закъсненията на проектите и осигурява чувствителни данни, които не нарушават изискванията за законово съответствие, според компанията.

Нови софтуерни услуги

HP предлага и три нови услуги, създадени, за да помогнат на клиентите да придобият максимална стойност от инвестициите в софтуер.

HP Solution Management Services (SMS) е конвергирано портфолио от софтуерна поддръжка и консултантски услуги, помагащо на клиентите да опростят техните среди и да максимизират внедряването на Business Technology Optimization (BTO) и Information Management (IM) софтуер. Новите предложения включват разширенa поддръжка на интегрирането на собствени продукти или продукти на трети страни и проактивни услуги, като управление на обновления и пускане на нови версии както за софтуер на HP, така и за външни доставчици.

HP BAC Anywhere е разширена, за да поддържа средите в допълнение на HP Software as a Service (SaaS) моделите. Бизнесът може да контролира своите външни уеб приложения по всяко време, на всякъде по света - дори и извън защитната стена - от една интегрирана конзола.

HP BSM 9.0 услугите, включващи HP BSM Discovery Workshop и HP консултантски услуги, помагат на клиентите да оформят и внедрят техните HP BSM решения, за да минимизират риска от спиране на работа и увеличат качеството на услугите, обясняват от компанията.
НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Фирмите представят

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Мартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решенияМартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решения

2018 г. е най-добрата година за бизнеса на компанията, разработваща и произвеждаща системи с швейцарско качество вече 55 години, заяви Мартин Райхле, един от съсобствениците на Reichle& De-Massari (R&M)

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас