Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Малък и среден бизнес
13 апр
2010
 
 

SAP България представи преконфигурирано решение за малкия и среден бизнес

Пускането на първата преконфигурирана локализирана официална пакетна версия на SAP Baseline (или Business All-in-One) решение за България обяви Петър Миленков, изпълнителен директор на SAP България на 13 април в София.

5645 прочитания
“За първи път SAP прави инвестиция в такъв софтуерен пакет и продукт. За разлика от всички останали държави в ЦИЕ, към който регион се причислява и SAP България, от години колегите в съседни държави притежават стандартен пакет SAP Baseline (SAP Business All-in-One), адаптиран към спецификите на съответната страна. Сега за пръв път се прави продукт за територията на България. Мярката е естествено развитие на политиката на SAP в областта на малкия и среден бизнес (МСБ)”, заяви Миленков. В последните години софтуерният гигант целенасочено се ориентира към този сегмент, който не само SAP, но и другите големи вендори на пазара считат за особено перспективен в настоящия момент и за в бъдеще от гледна точка на големия брой компании в този сектор и на вакуума на надеждни и стабилни решения, които се предлагат в него, разказа той.


На снимката: Красимир Станев – старши консултант в SAP  България и Петър Миленков, изпълнителен директор на SAP България

SAP Baseline пакетът се състои от различни предварително дефинирани сценарии, които покриват всички ключови бизнес процеси - счетоводство, контролинг, продажби и дистрибуция, производствено планиране и контрол, управление на материалите, логистика и обслужване, обясни Красимир Станев – старши консултант в SAP  България. В обхвата на решението са заложени и 100 основни вида ERP отчети, изработени на базата на най-добрите практики в SAP.

Стандартният пакет включва не само самия продукт, но и детайлна документация на бизнес процесите и предварително конфигурирани настройки и методология за внедряване. По този начин решението позволява на клиентите на SAP да скъсят времето, да намалят цената и усилията за внедряване на SAP ERP системи. Новият продукт е наличен, а партньорите са обучени и готови да го внедряват, увериха от SAP България.
При стандартно време за въвеждане на ERP от 6-9-12 месеца в производствена или насочена към услугите компания, със задаването на сценариите в новия SAP Baseline времето за внедряване се скъсява до 3-4 месеца, изтъкна Петър Миленков.

Преди години SAP обяви партньорската си програма, насочена към компаниите, предлагащи решения, специално разработени за МСБ. В рамките на програмата SAP PartnerEdge, родната компания вече има 14 партньора, посочи Миленков.
SAP Business All-in-One решенията се предлагат от партньорите на SAP България, които в момента са 25.

SAP Baseline е различно решение, защото освен стандартния пакет, познат и предлаган на пазара от години като SAP ERP, този продукт се състои от нови елементи. Тук се включват най-добрите практики, които представляват обобщеното разбиране на SAP за характерна, полезна и иновативна информация. В основата на SAP Baseline лежи решение, създадено от SAP за Германия и съдържащо набор от функционалности, използвани от повечето компании, опериращи в СМБ сегмента.
За пръв път на клиентите и партньорите софтуерният разработчик ще предостави и изчерпателно описание на български език на функционалностите, включени в пакета. То дава обяснение какво включва всеки от процесите в пакета. Решението включва преконфигурирани и предварително настроени функционалности, т.е. изграждащи блокове, представляващи автоматични настройки, които значително скъсяват  времето за внедряване на системата.

Целта на новия пакет е да намали разходите на компаниите – клиенти и партньори, за въвеждане на решението и да скъси времето, през което ERP системата преминава от идея до реализация.
Клиентите бързо и лесно ще придобиват представа за решението, защото то е същото, което е вече 20 години на пазара, но конфигурирано и пакетирано в улеснение и на партньорите, и на клиентите от МСБ.
Компаниите в сегмента на МСБ участват по проекти за усвояване на евросредства. В процеса на проучване на пазара изчерпателната базисна информация, съдържаща се в пакета, ще подпомогне взимането на решение, подготовката на предложението, и кандидатстването.

“Това е по-нататъшна стъпка към сегмента на малките и средни предприятия и към партньорите, които развиват бизнеса си в тази насока. Считаме, че това е една от нашите мерки подобряване на бизнеса климата”, каза Миленков. В съответствие със стратегията си, ориентирана към SMB сектора, освен новия си продукт SAP Baseline компанията предлага предварително конфигурирани още два продукта – Business All-in-one CRM и SAP BusinessObjects Edge Business Intelligence.
SAP Baseline е изграден със средствата на платформата NetWeaver и интерфейсът на решението е много по-лесен за работа за потребителя и е много интуитивен.

Към момента повече от 10 000 клиенти от над 50 държави са се възползвали от решението SAP Baseline. Сега клиентите на SAP България също имат възможност да спестят време и ресурси и да изградят доверие сред партньорите си с новото решение.
ЕТИКЕТИ:
SAPERP
НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Рей О’Фаръл, VMware: Светът на облаците ще е хибриденРей О’Фаръл, VMware: Светът на облаците ще е хибриден

Техническият директор на компанията е уверен, че публичните услуги няма да заменят собствените сървъри.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас