Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Бизнес
08 дек
2009
 
 

HP и SAP свързаха центровете си за поддръжка

Клиентите вече имат достъп до пълен набор от услуги за поддръжка на използваните от тях решения на SAP, инсталирани на инфраструктура на HP, през кол центровете на двете компании.

3753 прочитания
Възможностите на центровете за поддръжка на HP и SAP вече са свързани чрез съвместно разработената система за управление на обажданията HP Mission Critical Services Enhancement, като така двете компании предоставят на клиентите си цялостно решение за висококачествена поддръжка.

Новата услуга предлага на клиентите пълен набор от услуги за поддръжка на използваните от тях решения на SAP, инсталирани на инфраструктура на HP. Тя предоставя на потребителите единна точка за контакт за всички усложнения, възникващи в средата, в която SAP работи - те могат да се заявят през кол центровете на HP или SAP. Така екипите по поддръжка и на двете компании ще могат да идентифицират проблема и незабавно да започнат работа по отстраняването му.

Друго допълнение към поддръжката на HP за SAP ИТ среди е уеб базираната услуга HP Application Performance Standard (SAPS) Meter Service, която измерва и анализира консумацията на ресурси на консолидираните системи, използващи SAP решения във виртуализирана инфраструктура. Компаниите, които използват тази услуга, могат да предоставят специфични решения на SAP на подразделенията си в зависимост от тяхната нужда, което позволява по-ефективно използване на ресурсите.

HP Mission Critical support се съюзява със SAP Enterprise Support в сферата на бизнес критичните системи, за да помага на клиентите да защитят тяхната ИТ среда и да намалят общите разходи, заяви Уве Хомел, вицепрезидент Active Global Support на SAP. - Още повече, че за високо критични ситуации, общите клиенти на HP и SAP могат да избират максимално ниво на услугата, която ще се предоставя денонощно."

Услугите по поддръжка на бизнес критичните системи, свързани с приложения на SAP допринесоха за увеличаване времето за работа на приложенията, което достигна невероятните 99.87 %, подчертава Майк Майнц, главен директор стратегическо планиране и управление в Дженерал Милс. - Това е важна статистика в бизнес, където няма толерантност към сривове в системите."

HP Mission Critical Services Enhancement и HP SAPS Meter Service са достъпни в Северна и Южна Америка, Европа, Средния Изток и Африка за HP Mission Critical Partnership, HP Critical Services и HP Proaktive 24 Services поддръжка. Цените варират според специфичните изисквания на клиентите.

HP поддържа около 1.7 млн. клиенти в повече от 50 страни в дейностите, свързани с решения на SAP. Почти 45% от всички инсталации на продукти на SAP са извършени на инфраструктура на HP, или това са около 67 000 инсталации при 25 000 клиенти.
НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Фирмите представят
Безпрецедентна производителност в новите супербързи х86 сървъри на FUJITSU

Безпрецедентна производителност в новите супербързи х86 сървъри на FUJITSU

Изключително бързи възможности за обработка на трудоемки и тежки задачи, както и на невъобразими до момента количества данни

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Мартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решенияМартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решения

2018 г. е най-добрата година за бизнеса на компанията, разработваща и произвеждаща системи с швейцарско качество вече 55 години, заяви Мартин Райхле, един от съсобствениците на Reichle& De-Massari (R&M)

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас