Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Софтуер
03 ное
2009
 
 

Salesforce.com и Cisco си партнират в „облачна“ технология за SMB и кол центрове

Продуктът ще обединява CRM и телекомуникационни функционалности.

3982 прочитания

Salesforce.com и Cisco Systems наскоро обединиха усилия в развиването на решение, което интегрира софтуера при поискване за обслужване на клиенти Service Cloud 2 на Salesforce.com и VoIP базираната технология за комуникация Unified Contact Center на Cisco.

Новият „облачен“ продукт, наречен Customer Interaction Cloud, ще бъде подходящ за фирми с от 30 до 300 търговски представители или телефонни оператори. Очаква се да бъде пуснат на пазара и от двете компании през първото тримесечие на 2010 г.

Решението ще позволява малките и средни предприятия напълно да прехвърлят обслужването на клиенти в „облака“, като с него служителите могат да бъдат по-продуктивни.

По думите на Алекс Дейън, вицепрезидент за CRM софтуера на Salesforce.com, компанията е получавала молби от клиенти за помощ при интеграцията на тяхната CRM система с телекомуникационни функционалности и това е довело до решението за разработката на Customer Interaction Cloud.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Рей О’Фаръл, VMware: Светът на облаците ще е хибриденРей О’Фаръл, VMware: Светът на облаците ще е хибриден

Техническият директор на компанията е уверен, че публичните услуги няма да заменят собствените сървъри.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас