Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Малък и среден бизнес
бр. 14, 2009

14 апр
2009
 
 

IP централите на Aastra управляват и бизнес процесите във фирмата

1904 прочитания
Страница 1 от 3

Отворено решение, което спестява редица разходи за телекомуникационни услуги, има многобройни функции и приложения и обслужва както малки фирми с 10 потребители, така и големи организации с 15 000 потребителя, предлага на българския пазар канадският производител Aastra, обяви на 6-ия национален телеком форум на ICT Media Георги Стефанов, управител на дистрибутора Теленова. „Aastra е100% фокусирана върху бизнеса с корпоративни комуникации и предлага от чисто аналогови до пълни IP решения и от единични системи до мрежи от централи. Всяка смяна на технологията води до нов лидер на пазара. През 2003 г. Aastra навлезе на европейския пазар, а през 2008 вече е лидер при малките“, допълни Стефанов.

Платформата осигурява един и същи управляващ софтуер (версия R 4.2) за всички телефонни централи – от модела XS (за максимум 50 абонати) до NeXspan 500, като системите предоставят над 500 услуги без да се плащат допълнителни лицензи, купува се само лиценз за необходимия брой абонати.

Системата NeXspan представлява единна платформа

за пренос на глас, видео и данни, тя е изцяло модулна и позволява повишаване капацитета на абонатните линии в зависимост от нуждите на компаниите. Осигурено е и плавно разширяване на свързаността й към външни мрежи, включително фиксирани и мобилни, обществени и частни.

“Архитектурата на NeXspan е отворена, тя лесно се интегрира със специфични клиентски приложения и изисквания, например GSM шлюз за безплатни разговори между мобилната работна група на фирмата и вътрешните телефони в офиса, както и евтини разговори с останалите мобилни абонати. Локалната DECT система осигурява по-голяма мобилност на абонатите“, обяснява Георги Стефанов. Системата предоставя редица функции, включително автоматично насочване на входящите обаждания (ACD), интерактивен гласов сървър (IVR), управление на изходящите обаждания, CRM приложния, Web интерактивни приложения, пренасочване на всички видове медии (гласови, е-поща, факс съобщения), както и интегриране с клиентска база данни.

През април 2007 г. компанията реализира у нас първия SIP trunking и SIP върху PDA при TDM централи. „Внедряването на SIP trunking и инсталиране на SIP клиенти върху ноутбуци и PDA устройства, свързани към TDM централи, позволява на корпоративните клиенти да запазят вече направените инвестиции в централи и телефонни апарати и същевременно да се възползват от по-ниските цени на алтернативните оператори, изграждайки директна SIP връзка от своята централа към техните IP мрежи”, каза още шефът на Теленова.

Според Стефанов днес иновациите идват именно от потребителския пазар и влияят

директно и върху бизнес пазара

на комуникационни решения, който се развива в 3 основни насоки.

1 23
НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Фирмите представят
Безпрецедентна производителност в новите супербързи х86 сървъри на FUJITSU

Безпрецедентна производителност в новите супербързи х86 сървъри на FUJITSU

Изключително бързи възможности за обработка на трудоемки и тежки задачи, както и на невъобразими до момента количества данни

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Мартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решенияМартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решения

2018 г. е най-добрата година за бизнеса на компанията, разработваща и произвеждаща системи с швейцарско качество вече 55 години, заяви Мартин Райхле, един от съсобствениците на Reichle& De-Massari (R&M)

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас