Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | ИТ кариера
29 май
2008
 
 

ITCE предлага бизнес симулации по ITIL по методологията на Fox IT

5042 прочитания
Страница 1 от 2

Центърът за ИТ курсове и консултации ITCE е единствената оторизирана обучителна организация, която получи правото да извършва изцяло практическо обучение по ITIL v. 3, базирано на реална бизнес симулация по методологията на Fox IT. Към момента единствено Hewlett-Packard Education Services предлага подобно обучение, но по разработен от самите тях модел.
ITCE получиха сертификация и акредитация от Fox IT за предоставят обучителни услуги по ITIL (Information Technology Infrastructure Library) - библиотека за инфраструктурата на ИТ. Компанията проведе първото обучение по ITIL още на 2 октомври 2006 г. От понеделник – 2 май, компанията започва да предлага съкратения курс “ITIL in practice”, част от който е “Service Management in Action” симулацията – практическата част. Освен обучението ITIL Foundation в комбинация със “Service Management in Action”, ITCE ще предлага и двудневни курсове, които ще са целенасочени и фокусирани. Те ще бъдат за определени процеси и ще включват игрови елементи, които да помагат на хората да разберат по-добре конкретните процеси, които ги интересуват. Те ще бъдат за най-ниското ниво на познания – ITIL Foundation. “Тези съкратени курсове не са подходящи за подготовка на специалистите за изпит за придобиването на сертификат. Идеята им е да осигурят нужните практически умения за мениджърите в конкретната област. Подготовката за изпит за сертификат изисква успешното преминаване през 4-дневния курс ITIL Foundation – три дни теория и един ден за бизнес-симулацията”, обясни Елена Герджикова, мениджър обучения в ITCE.
Курсът “ITIL in practice” представлява иновативна игра, базирана на модел “пристанище”, в която участниците разменят реалните роли, които заемат в организацията, и решават горещи проблеми от позицията на други длъжности – мениджърите стават търговци, търговците – център за обслужване на клиентите, и т.н. Идеята е, че когато се поставят на мястото на колегите си от другите отдели, служителите много по-реално осъзнават пред какви проблеми са изправени ежедневно те и влизайки в положението им, за в бъдеще биха съумели да създадат по-добър екип. Симулацията на HP - “HP Race to Results Service Management” е аналогична, но там моделът и процесите са базирани на дейности и задачи от Formula 1.
“Според множество проучвания в годините, присъствалите на обучения забравят до 75% от това, което са чули до три месеца след приключването на курса. Онези, които са участвали в бизнес-симулация обаче, забравят едва 30 на сто от информацията. Това е плод на т.нар. experience learning или натрупването на знания посредством личен опит”, обясни Върнан Лойд, съавтор на ITIL v. 3. Експертът дойде в страната специално за да проведе първата бизнес симулация по третата версия на библиотеката за инфраструктурата на ИТ.
1 2
НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Фирмите представят
Безпрецедентна производителност в новите супербързи х86 сървъри на FUJITSU

Безпрецедентна производителност в новите супербързи х86 сървъри на FUJITSU

Изключително бързи възможности за обработка на трудоемки и тежки задачи, както и на невъобразими до момента количества данни

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Рей О’Фаръл, VMware: Светът на облаците ще е хибриденРей О’Фаръл, VMware: Светът на облаците ще е хибриден

Техническият директор на компанията е уверен, че публичните услуги няма да заменят собствените сървъри.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас