Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Телекомуникации
бр. 2, 2008

18 яну
2008
 
 

БТК смени номерата на „Справки“ и „Повреди“

11800 е номерът за справочна информация, а при повреда се набира 13000

32820 прочитания

На 22 януари влизат в сила новите номера за достъп до услугите „Справки" и „Повреди" на БТК, съобщиха от оператора. След тази дата информация за телефонен номер от мрежата на телекома клиентите ще получат, ако наберат номер „11800" вместо познатия „144". Цената на обаждането от цялата страна остава колкото един градски разговор. Безплатният номер за съобщаване за повреди „130" се променя на „13000".

Промяната на двата номера е в съответствие с изискванията на Европейския съюз за хармонизиране на номерата за достъп до справочни услуги, коментира Павел Велчев, директор „Регулации и конкуренция" в БТК.

Изключение от принципа на избиране правят определени по-малки централи в страната, при които достъпът до „Справки" и „Повреди" ще става съответно при избиране на „011800" и „013000".

За да улесни прехода към новите номера, БТК ще известява автоматично за промяната всеки клиент, който набере старите номерата „144" или „130".

Универсалните телефонни услуги „Справки" и „Повреди" са достъпни и от трите мобилни оператора в страната, 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, добавят от БТК.

CW/Б

 

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Фирмите представят

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Рагу Рагурам, VMware: Многооблачните среди са основна тенденцияРагу Рагурам, VMware: Многооблачните среди са основна тенденция

Рагу Рагурам е оперативен директор във VMware, отговарящ за продуктите и облачните услуги на компанията. В интервю за Computerworld той коментира кои са основните тенденции в областта на облачните услуги и какво ще донесе на клиентите...

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас