Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Телекомуникации
бр. 2, 2008

18 яну
2008
 
 

БТК смени номерата на „Справки“ и „Повреди“

11800 е номерът за справочна информация, а при повреда се набира 13000

29861 прочитания, 39 коментара

На 22 януари влизат в сила новите номера за достъп до услугите „Справки" и „Повреди" на БТК, съобщиха от оператора. След тази дата информация за телефонен номер от мрежата на телекома клиентите ще получат, ако наберат номер „11800" вместо познатия „144". Цената на обаждането от цялата страна остава колкото един градски разговор. Безплатният номер за съобщаване за повреди „130" се променя на „13000".

Промяната на двата номера е в съответствие с изискванията на Европейския съюз за хармонизиране на номерата за достъп до справочни услуги, коментира Павел Велчев, директор „Регулации и конкуренция" в БТК.

Изключение от принципа на избиране правят определени по-малки централи в страната, при които достъпът до „Справки" и „Повреди" ще става съответно при избиране на „011800" и „013000".

За да улесни прехода към новите номера, БТК ще известява автоматично за промяната всеки клиент, който набере старите номерата „144" или „130".

Универсалните телефонни услуги „Справки" и „Повреди" са достъпни и от трите мобилни оператора в страната, 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, добавят от БТК.

CW/Б

 

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
ИТ ПРОЕКТ НА ГОДИНАТА


Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Стоян Дамов, Tick42: Не е нужно да се имитират функции на приложенияСтоян Дамов, Tick42: Не е нужно да се имитират функции на приложения

Компаниите плащат огромни суми за лицензи на компоненти, които се опитват да наподобяват други приложения, вместо да опитат да интегрират приложенията и данните си. Това обяснява Стоян Дамов, съосновател и ръководител на развойната дейност на...

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас