Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Бизнес
30 авг
2007
 
 

Бум на навигационните устройства в Западна Европа

През 2007 г. сегментът ще донесе 11,8 млн. евро

3020 прочитания
[img]http://idg.bg/test/cwd/2007/0830164224-PND.jpg[/img]

Европейският пазар на персонални навигациони устройства (PND) е сегментът с най-висок ръст в технологичния свят за периода 2005 и 2006 година. Общият обем продажби в Западна Европа възлиза на 7,4 милиона устройства през 2006 година, а прогнозата е за увеличение до 11,8 милиона джаджи през 2007, според доклад, публикуван от ReportLinker.

През 2006 година в Западна Европа са наблюдавани два пика в обема на продажбите на персонални устройства за навигация. Единият е обхванал времето от юни до август. Това се обяснява с факта, че голям брой потребители са потърсили PND заради удобството по време на ваканционното пътуване. Вторият пик е наблюдаван в края на 2006 година, сезон с традиционно най-силни продажби в почти всички сектори. Продажбите на персонални навигационни устройства около Коледа и Нова година съставляват 8% от общия обем продажби за годината.

Средната цена на персонално навигационно устройство на пазара в Западна Европа е била 417 евро през 2006. В Швейцария цената е средно 413 евро, във Франция и Обединеното кралство – осезаемо по-малко, между 364 и 367 евро. В Германия цената на този род джаджи е още по-ниска, 351 евро. Испания остава страната, където е регистрирано най-солидното певтиняване на персоналните навигационни устройства. Цената там е спаднала от 472 евро през 2005 година до едва 287 евро през изминалата година.

 

 

 




 

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Фирмите представят
Безпрецедентна производителност в новите супербързи х86 сървъри на FUJITSU

Безпрецедентна производителност в новите супербързи х86 сървъри на FUJITSU

Изключително бързи възможности за обработка на трудоемки и тежки задачи, както и на невъобразими до момента количества данни

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Мартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решенияМартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решения

2018 г. е най-добрата година за бизнеса на компанията, разработваща и произвеждаща системи с швейцарско качество вече 55 години, заяви Мартин Райхле, един от съсобствениците на Reichle& De-Massari (R&M)

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас