Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Бизнес
10 май
2019
 
 

Качеството на продуктите става все по-важно за клиентите на веригите за бързооборотни стоки

Ново изследване на агенцията за медийни анализи Perceptica извежда основните комуникационни предизвикателства пред супермаркетите

949 прочитания

Кои са факторите, които определят потребителското отношение в социалните медии, и какво влияние имат комуникациите върху потребителите в този особено конкурентен сектор? Върху отговора на този въпрос се фокусираха участниците в дискусията Comms Talks: Retail, която се проведе в петък. За основа на разговора беше взето ново изследване на агенцията за медийни анализи Perceptica, което измерва потребителското отношение към редица важни за сектора теми.

Събитието, организирано от Perceptica и Европейската асоциация на комуникационните директори (EACD), с подкрепата на Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) и Международната асоциация за измерване и оценка на комуникациите (АМЕС), събра професионалисти в сферата на комуникациите в сектора на големите вериги за бързооборотни стоки, за да обсъдят факторите, които определят потребителското мнение и тяхната лоялност, съвременните тенденции на пазара, както и основните предизвикателства от комуникационна гледна точка.

 

Качеството на продуктите е от първостепенна важност за потребителите. Наблюдава се спад в обсъждането на ценовия аспект в социалните медии. Темата за КСО заема цели 39% от разговора в традиционните медийни издания, но тези теми не са във фокуса на крайните потребители и техните мнения онлайн“, коментира Георги Ауад, директор „Продукти“ в Perceptica, и добавя: „Оказва се, че игрите и програмите за лоялност представляват най-значителен интерес за потребителите.”

Значително разминаване в разговора на традиционните медии и потребителите се наблюдава не само по отношение на КСО кампаниите, но и когато става дума за нови търговски обекти и собствените марки на веригите. Над 93% от публикациите в социалните медии са свързани с качеството на продуктите. Програмите за лоялност, цените и промоциите са обсъждани почти изцяло в социалните мрежи.

Участниците в Comms Talk: Retail дискутираха наблюденията в сектора и как факторите, оказващи влияние върху потребителското поведение, определят тяхното мнение за веригата. Безапелационен лидер в класацията през изминалата година, на базата на осем от общо тринадесетте най-коментирани фактора, е немска верига магазини, оперираща на българския пазар от 2010 г.

Comms Talks: Retail е второто от поредица тематични по сектор събития, които целят да активизират диалога между практици от четирите съставни части на комуникационната индустрия - вътрешните комуникационни отдели, агенциите, медиите и медийните анализатори. Събитията са публични, напълно безплатни и събират на едно място настоящи и бъдещи професионалисти в сферата на комуникациите.

 

 

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Рей О’Фаръл, VMware: Светът на облаците ще е хибриденРей О’Фаръл, VMware: Светът на облаците ще е хибриден

Техническият директор на компанията е уверен, че публичните услуги няма да заменят собствените сървъри.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас