Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Образование
20 мар
2019
 
 

Apple подпомага организации за медийна грамотност от САЩ и Европа

По този начин компанията цели насърчаване на усилията им за обучение на младите хора в умения като критично мислене

721 прочитания

В сряда, Apple обяви нова своя инициатива в подкрепа на водещи неправителствени организации в САЩ и Европа, които предлагат независими програми за медийна грамотност. Три организации – американските The News Literacy Project (NLP) и Common Sense, както и италианската Osservatorio Permanente Giovani-Editori ще получат подкрепа от Apple за насърчаването на усилията им за обучение на младите хора в умения като критично мислене, изключително необходими в днешната дигитална ера.

Информационната грамотност е жизнено важна за поддържането на свободна преса и развитието на демокрация и ние се гордеем, че ще си сътрудничим с организации от предните редици на тази борба”, коментира Тим Кук, главен изпълнителен директор на Apple, и добавя: "Бяхме впечатлени от работата на News Literacy Project, Common Sense и Osservatorio, които дават възможност на младите хора да бъдат активни и ангажирани граждани."

 

Прочетете още: Apple се срина в класация на най-иновативните компании в света

Apple News се ангажира да представя качествена журналистика от надеждни източници. Развълнувани сме, че Apple подкрепя тези организации, за да могат те да обучат следващото поколение на това как да търсят точна и надеждна информация сред все по-сложния медиен пейзаж“, казва от своя страна Лорън Керн, главен редактор на платформата.

Благодарни сме за ангажимента на Apple да се бори с дезинформацията и да поддържа качествената журналистика“, казва Алън Милър, основател и главен изпълнителен директор на NLP, като добавя, че организацията му се ангажира да въоръжи следващото поколение с уменията за критично мислене, за да могат младежите да разпознават коя информация заслужава доверие, и инструментите, които да ги направят информирани и ангажирани участници в демократичните процеси.

Липсата на медийна грамотност у младите хора става все по-голям проблем. Разкритията за манипулации на новините и произтичащото от тях въздействие върху обществото хвърлиха светлина върху важността и мащаба на проблема”, смята и Джеймс П. Стейер, основател и главен изпълнителен директор на Common Sense. 

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Фирмите представят

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Мартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решенияМартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решения

2018 г. е най-добрата година за бизнеса на компанията, разработваща и произвеждаща системи с швейцарско качество вече 55 години, заяви Мартин Райхле, един от съсобствениците на Reichle& De-Massari (R&M)

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас