Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Софтуер
14 мар
2019
 
 

Новата услуга на „Спиди“ информира кога точно ще дойде пратката

632 прочитания

„Спиди“ въвежда нова услуга ПРЕДИКТ, която ще улесни потребителите на куриерски услуги. Чрез нея клиентите ще бъдат информирани в кой часови прозорец на деня, с разлика от +/- 30 минути, ще получат пакета си. Освен това те  ще могат да проследят куриера в реално време.

В редицата интелигентни решения, като функцията Смарт контрол, приложението My Speedy и Спиди автоматите за получаване и изпращане на пратки, съвсем закономерно се нарежда и ПРЕДИКТ. Тя дава на клиентите повече свободно време, а в комбинация със Смарт контрол и мрежата от близо 450 офиса и автоматични пощенски станции на компанията – повече възможности за управление на пратките и край на безполезното чакане, коментира от фирмата за куриерски услуги.

Прочетете още: Клиентите на Speedy ще контролират интелигентно пратките си

В момента на изпращане на пратка потребителят ще получава съобщение с SMS, по Viber или е-мейл за доставката с кратък линк към персонализирана страница. Технологичното нововъведение предоставя бърз и удобен достъп до My Speedy – приложението на компанията за пълно клиентско обслужване. По този начин, ако програмата на потребителя се промени в последния момент, той може от мобилния си телефон да управлявате пратката. Той ще има възможност безплатно да я пренасочи за следващ ден или друга локация - към най-близък или друг офис/автомат, в рамките на същото населено място.

Подобна услуга е позната на международните пазари (от компании като DPD, FedEx, Amazon, Postmate), а вече и българските потребители могат да се възползват от нея.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Фирмите представят
Безпрецедентна производителност в новите супербързи х86 сървъри на FUJITSU

Безпрецедентна производителност в новите супербързи х86 сървъри на FUJITSU

Изключително бързи възможности за обработка на трудоемки и тежки задачи, както и на невъобразими до момента количества данни

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Мартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решенияМартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решения

2018 г. е най-добрата година за бизнеса на компанията, разработваща и произвеждаща системи с швейцарско качество вече 55 години, заяви Мартин Райхле, един от съсобствениците на Reichle& De-Massari (R&M)

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас