Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Обучения
28 фев
2019
 
 

Лисабон приема четвъртото издание на световната конференция за Employer branding

World Employer Branding Day е най-голямото събитие за развитие на служителите като част от цялостната маркетингова, PR и HR политика

1136 прочитания

От 15 до 17 май тази година в Лисабон ще се проведе четвъртото издание на World Employer Branding Day – събитие, създадено с мисъл да насърчава и усъвършенства добрите практики в сферата на employer branding-а. Вече няколко години конференцията събира на едно място маркетинг, PR и HR специалисти и доказва, че развитието на имиджа на компаниите в посока предпочитан работодател, играе все по-голяма роля на пазара на труда в световен мащаб.

 

Участниците в конференцията ще почерпят опит от топ специалисти в различни области и ще имат възможността да се срещнат с над 500 световни бранда, сред които са Netflix, Sanofi, Accenture, LinkedIn, Disneyland, Deliotte, J.P. Morgan Chase, Facebook, MARS и много други.

Основните теми, акцент по време на конференцията, са:

- Иновативен подход

- Employer branding екосистеми и развитие

- Роботизация, изкуствен интелект и машинно самообучение

- CEO вдъхновен Employer branding

- Откриване на нови таланти и разнообразие

- Бизнес въздействие

- Дигитална диференциация

- Бъдещето на Employer branding

Стартът е на 15-ти май с предварителен уъркшоп и продължава с основна част на 16-ти май, в която над 30 от най-опитните специалисти в световно признати компании ще разкрият своите тайни, ще дадат съвети и ще представят проучвания, които да помогнат на всеки да изгради имиджа на предпочитания работодател .

Темата employer branding добива голяма популярност и в България през последните години, а бизнесът все по-често търси различни подходи за да развие имиджа си на предпочитан работодател. Именно затова към световната конференция като единствен партньор за страната ни се присъединява и All Channels Communication Group – компания, която от години целенасочено работи в посока стратегическо планиране, създаване и утвърждаване на работодателския бранд на свои клиенти.

За регистрация: ТУК

Повече за събитието: ТУК

 

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Фирмите представят

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Мартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решенияМартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решения

2018 г. е най-добрата година за бизнеса на компанията, разработваща и произвеждаща системи с швейцарско качество вече 55 години, заяви Мартин Райхле, един от съсобствениците на Reichle& De-Massari (R&M)

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас