Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Мобилни
23 яну
2019
 
 

Deutsche Telekom поиска автомобилната индустрия да „плати“ своя дял

Автомобилните производители трябва да платят част от разходите за 5G покритие на пътищата.

1225 прочитания

Старши вицепрезидентът на Deutsche Telekom Александър Лаутц, отговарящ за 5G проектите на немския оператор, заяви, че автомобилната индустрия трябва да даде своя финансов принос за изграждане на покртието покрай пътищата в слабонаселените региони, а не да очакват операторите „да платят цялата сметка“.

В сесия за бизнес сценариите за 5G, Лаутц критикува отношението на някои компании в автомобилната индустрия, обвинявайки ги, че очакват по-високо качество на услугите отколкото потребителите, в по-голям диапазон и за много по-ниска цена.

„Те трябва да сложат нещо на масата, каза той. - Ако автомобилната индустрия плати онова, което вършат потребителите (за свързаността на мобилните им устройства) във всяка кола, може би ние ще можем незабавно да инвестираме в по-добро качество“, допълни Лаутц.

Прочетете още: SKT изгражда 5G базирана система за умен трафик на Сеул

Обсъждайки темата за свързаните коли, той добави, че големият въпрос е кой ще плати за така необходимото 5G покритие. „Така че автомобилната индустрия смята „Ние ще я получим без пари, защото и на градските улици (покритието) е безплатно. Правителството пък казва „ние изграждаме тези улици, но за цифровата инфраструктура трябва да платят частните компании.“

Старши вицепрезидентът на Deutsche Telekom Александър Лаутц. Снимка: Deutsche Telekom

Старши вицепрезидентът на Deutsche Telekom Александър Лаутц. Снимка: Deutsche Telekom

„Ако на мобилните оператори бъдат наложени задължения за покритие, ще има нарастване и на потребителските цени, така че в края на краищата потребителите ще платят за всичко“, добави вицепрезидентът на DT.

Лаутц отбеляза още, че правителствата и Европейският съюз би трябвало да инвестират в комуникационна инфраструктура покрай пътищата, така че тежестта да не „пада“ изцяло върху мобилните телекоми.

Освен че са директна атака на автомобилния сектор, коментарите на DT са и прикрита критика към задълженията за покритие, съдържащи се в германските правила за 5G търговете, в които имат специфични изисквания за предоставяне на услуги покрай транспортната мрежа на страната.

Макар че Лаутц бе доста скептичен относно бизнес ползите от свързаните коли за операторите, той каза, че има много силни вертикални бизнеси за 5G, включително за индустриални настройки и предоставяне на фиксирани безжични широколентови услуги.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Фирмите представят

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Мартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решенияМартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решения

2018 г. е най-добрата година за бизнеса на компанията, разработваща и произвеждаща системи с швейцарско качество вече 55 години, заяви Мартин Райхле, един от съсобствениците на Reichle& De-Massari (R&M)

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас