Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Интернет
23 яну
2019
 
 

Мобилни билети ще използват поне 2 милиарда потребители през 2023 г.

До 2023 г. потребителите ще контактуват с чат ботове поен 4 милиарда пъти, когато си купуват билети.

908 прочитания

 

Снимка: Shutterstock

Пазарът на мобилни билетни системи ще достигне до 1,9 милиарда потребители през 2023 г., стимулиран от бързото развитие на инициативи за умен градски транспорт и включването на редица спортни събития, показа проучване на Juniper Research.

Прочетете още: Viber пусна нова функция за любителите на футбола

Проучването на компанията прогнозира, че потребителите на мобилни билети ще е увеличат от 1,1 милиарда през 2019 г., като в края на прогнозния период те ще достигнат 2,2 милиарда за всички области на цифрови билети, издавани онлайн, през носима електроника или мобилни приложения.

Анализаторите твърдят, че мобилното издаване на билети вече е основен фактор за „мобилността като услуга (Mobility-as-a-Service - MaaS), която става „централна опорна колона в инициативите за умен градски транспорт“.

Околко 60 на сто от всички потребители на мобилни билетни системи ще използват метрото и влаковете през следващите 4 години.

Мобилната покупка на билети ще стане предпочитан метод в спорта, като феновете ще изхарчат $23 милиарда през мобилните си телефони за цялата 2023 г., докато през тази 2019 г. се очаква похарчената сума да е около $14 млрд.

Този ръст ще бъде стимулиран от увеличеното използване на приложения за ангажиране на феновете на отборите, тъй като през 2018 г. много отбори преминаха към мобилни системи. Това доведе до почти 80 милиона потребители, закупили си билети чрез мобилен телефон за различни спортни събития.

„Скокът на приложенията на спортните отбори означава, че доставчици на билетни системи трябва да предоставят по-ефективни API интерфейси за лесно интегриране на плащанията за билети вътре в приложенията. Без такива интерфейси утвърдените доставчици на такива системи ще бъдат изместени от нови билетни решения, специфични за спортни събития“, коментира Ник Мейнард, автор на доклада.

Juniper Research добавя още, че чат ботовете ще станат все по-предпочитан канал за доставка на билети. До 2023 г. потребителите ще контактуват с чат ботове поен 4 милиарда пъти, когато си купуват билети.

Макар че през тази година проблеми с киберсигурност, свързана с чат ботовете, възпираха част от потребителите, те имат голям потенциал да променят начина, по който продавачите на билети ще комуникират с потребителите. Juniper прогнозира, че по-голямата част от взаимодействията с „роботите“ ще е свързана само с предоставяне на информация, а около 40% от взаимодействията с тях ще бъдат монетизирани през 2023 г. в сравнение с 5% през 2019 г.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Фирмите представят

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Само за 6 месеца инициативата Vue Vixens е обучила над 400 жениСамо за 6 месеца инициативата Vue Vixens е обучила над 400 жени

Интервю с Джен Лупър, старши developer advocate в Progress и основател на Vue Vixens, лектор на конференцията DevReach 2018

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас