Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Мобилни
16 яну
2019
 
 

Нова облачна услуга на Telenor България подпомага счетоводителите

Услугата Хартии.online дава достъп до всички фактури срещу 12 лв. на месец при двугодишен договор.

1479 прочитания

Telenor България разработи нова услуга за бизнес клиентите, този път насочена към счетоводните отдели на фирмите. Платформата Хартии.online представлява облачна услуга, която предоставя бърз и универсален метод за обмен на фактури и други финансови документи както вътрешно в организацията, така и към външни счетоводни къщи. „Ефективният модел на работа на услугата позволява да се избегне натрупването на фактури и счетоводни документи в края на месеца, както и евентуалното им загубване“, обясняват от мобилния оператор.

Счетоводители от фирмите снимат или сканират фактурата си и я качват в платформата Хартии.online. „Оттам документът автоматично се появява в профила на счетоводителя, който може да го обработи в удобен момент. Всички фактури са автоматично класифицирани според часа и датата на изпращане и получаване, което позволява по-лесното им проследяване. Информацията, която до момента е въвеждана ръчно от хартиени носители и изображения, сега може да бъде копирана и качена директно в счетоводната система, която клиентът използва“, добавят от Telenor България.

Услугата дава достъп до всички необходими фактури по всяко време. „По този начин отпада нуждата да се събират, съхраняват и разменят хартиени копия на този тип документи“, допълват от компанията. С технология за оптично разпознаване на символи (OCR) потребителите могат да търсят по ключови думи, цифри и други данни в целия текст на фактурата. „По този начин може да бъде намерена стара фактура само по дума, която се съдържа в нея“, допълват от Telenor.

Прочетете още: Новият шеф на Теленор България: Планираме растеж през следващите години

Как работи услугата?

Графика: Telenor България

 

От оператора уточняват, че платформата е съобразена и с Общия регламент за защита на личните данни (GDPR), като предоставя сигурна и защитена среда на клиентите. "В улеснение на счетоводителите и с цел запазване на конфиденциална информация за всеки клиент, информацията се съхранява в отделни папки", казват от компанията.

„Предимство на Хартии.online е, че цялата информация е събрана в един интерфейс - не е нужно да ползвате различни потребителски имена и пароли за достъп до различни интерфейси в зависимост от конкретния клиент. Това улеснява управлението на счетоводните документи и ускорява процеса на обработка на фактурите и съответно – на комуникация с клиентите. В Хартии.online можете както да архивирате фактурите, така и да определяте техния статус и да търсите по ключови думи, които се съдържат в самия документ“, допълват от Telenor.

Услугата Хартии.online се предлага за 11,99 лв. на месец при сключване на двугодишен договор, а при 12- месечен договор цената е 14,99 на месец. В тази цена влизат неограничен брой документи и търсения, като всеки клиент е необходимо да има отделен акаунт. По време на договора фирмата може гъвкаво да управлява броя лицензи, които използва, в зависимост от своите нужди и броя клиенти, които обслужва.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Рей О’Фаръл, VMware: Светът на облаците ще е хибриденРей О’Фаръл, VMware: Светът на облаците ще е хибриден

Техническият директор на компанията е уверен, че публичните услуги няма да заменят собствените сървъри.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас