Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Мобилни
03 яну
2019
 
 

Доставките на смартфони Huawei през 2018 г. надхвърлят 200 млн. единици

От компанията отчитат ръст от 66 пъти в сравнение с 2010 г.

1323 прочитания

През 2018 г. китайският производител Huawei е доставил повече от 200 милиона смартфона, включително устройства под бранда си Honor, което е нов рекорд за организацията.

Компанията отчита повишение на продажбите си от “близо 66 пъти” в последните осем години, като през 2010 г. доставките са включвали едва 3 милиона единици. От Huawei обръщат внимание също така, че са се превърнали в постоянен участник в топ 3 на пазара на смартфони, като през някои тримесечия дори успяват да изместят Apple от второто място. Смартфоните на китайския технологичен гигант вече се използват от повече от 500 милиона потребители в над 170 страни.

 

Прочетете още: Мобилният свят през 2019 г. – какво да очакваме от пазара на смартфони

По отношение на по-специфичните устройства и линии, от компанията заявяват, че от пускането си на пазара през март 2018 г., водещата серия P20 е имала над 16 милиона доставени единици, “като почти половината от тях са собственост на жени”. Доставките на модели от серията Mate 20 пък обхващат над 5 милиона единици в рамките на два месеца след официалното си представяне.

Средният клас устройства на Huawei – Nova – печелят все по голяма популярност сред младите потребители, обръщат също така внимание от китайския производител, като допълват, че към края на 2018 г. от серията са продадени повече от 65 милиона единици. Към момента от Huawei не са предоставили официална статистика единствено за продажбите на устройствата Honor.

На фона на опасенията, свързани с инфраструктурния бизнес на китайския технологичен гигант, които много западни държави, начело със САЩ, имат, от Huawei са категорични, че „поставят въпроса за защитата на личния живот на потребителите преди основните си търговски интереси“. Според компанията нейните практики са в пълно съответствие с Общоприетите принципи за поверителност (GAPP), както и с изискванията на Общия регламент за защита на данните на Европейския съюз (GDPR).

Според говорител на Huawei компанията използва подхода “Privacy by Design”, като по този начин защитата на личните данни се проектира още в процеса на разработка на новите устройства.  

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Фирмите представят

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Мартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решенияМартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решения

2018 г. е най-добрата година за бизнеса на компанията, разработваща и произвеждаща системи с швейцарско качество вече 55 години, заяви Мартин Райхле, един от съсобствениците на Reichle& De-Massari (R&M)

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас