Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Сигурност
20 дек
2018
 
 

Instagram – основен канал за дезинформация за руските „тролове“ през 2016 г.

Взаимодействията, които са постигнали публикациите на IRA в Instagram, са над 187 милиона

1266 прочитания

Според доклада на разузнавателната служба към американския Сенат Instagram, която е собственост на Facebook, е имала много по-централна роля в руската манипулационна кампания по време на президентските избори в САЩ през 2016 г., отколкото се смяташе преди това, съобщава Statista. Кампанията е била ръководена от руската организация, базирана в Санкт Петербург, Internet Research Agency (IRA), а целта ѝ е била реализацията на системна кампания за дезинформация и разделение на американските избиратели.

Прочетете още: Facebook продължава да губи потребителското доверие

IRA е била натоварена с разпространението на невярна информация по време на изборите през 2016 г. и след това. Организацията е променила стратегията си и се преориентирала от Facebook и Twitter към Instagram, след като първите две социални платформи станаха обект на критики за това, че позволяват свободно тя да реализира плановете си за влияние.

Взаимодействията, които са постигнали публикациите на IRA в Instagram, са над 187 милиона. Във Facebook те са 77 милиона, а в Twitter - 73 милиона.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Само за 6 месеца инициативата Vue Vixens е обучила над 400 жениСамо за 6 месеца инициативата Vue Vixens е обучила над 400 жени

Интервю с Джен Лупър, старши developer advocate в Progress и основател на Vue Vixens, лектор на конференцията DevReach 2018

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас