Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Виртуализация и облаци
30 ное
2018
 
 

Нов инструмент на AWS помага за спазването на добрите практики в облака

Well Architected Framework цели автоматизацията на анализите за начина на използване на облачната инфраструктура на Amazon

761 прочитания

От 2015 г. AWS има екип от архитекти на различни решения, които работят тясно с клиенти, за да се уверят, че те използват услугите на компанията по начин, който отговаря на най-добрите практики, изградени около набор от определени критерии. Днес компанията представи нов инструмент, наречен Well Architected Framework, който помага на потребителите да направят това сами по автоматизиран начин, без помощта на човешки консултант.

В свое обръщение по време на конференцията AWS re:Invent, която се проведе в Лас Вегас, Вернер Вогелс, СТО на Amazon, обърна специално внимание, че е много трудно да се създаде достатъчно голям екип от хора, който да отговори на нуждите на хилядите клиенти на компанията, особено когато много от тях искат да са сигурни, че спазват най-добрите практики. Той посочи също така, че AWS дори са изградили мрежа от сертифицирани партньори, които да помогнат с тази задача, но и това не е било достатъчно, за да отговори напълно на търсенето.

 

Прочетете още: Amazon започва да произвежда свои чипове за облачната си платформа

Затова и в типичния си стил AWS решават да създадат услуга, която да помогне на клиентите им да измерват колко добре се справят по отношение на операциите, сигурността, надеждността, оптимизирането на разходите и ефективността на представяне. Компаниите могат да прилагат този инструмент към услугите в AWS, които ползват, и да получават пълен отчет по тези петте основни критерия.

"Мисля, че това е начин потребителите да са сигурни, че използват облака правилно и извличат максимални дивиденти от това", пише авторът Джеф Бар в блога на компанията.

Вместо да комуникират с човек, който да анализира системите им, клиентите на AWS отговарят на поредица от въпроси, след което платформата генерира доклад въз основа на тях. Когато процесът завърши, тя представя на PDF анализ с всички препоръки за конкретната ситуация.

Макар че е съмнително този подход да успее да замести напълно разговорът между клиент и консултант, това все пак е някакво начало на автоматизацията на консултантските услуги. Още повече, че новият инструмент на AWS е безплатен и нищо не пречи на всеки желаещ да изпробва функционалностите му.

 

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Фирмите представят
Преглед на тенденциите и обобщение на ERP пазара през 2018

Преглед на тенденциите и обобщение на ERP пазара през 2018

Какви нови и интересни неща може да ни разкаже Пламен Боев от Елит Софтуер

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Само за 6 месеца инициативата Vue Vixens е обучила над 400 жениСамо за 6 месеца инициативата Vue Vixens е обучила над 400 жени

Интервю с Джен Лупър, старши developer advocate в Progress и основател на Vue Vixens, лектор на конференцията DevReach 2018

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас