Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD |
23 ное
2018
 
 

Google ще изисква верификация при политическите реклами

Технологичният гигант представя процедура за верификация, която пусна в Европа и САЩ

1249 прочитания

Google ще изисква верификация при политическите реклами

Когато следващата година започнат кампаниите за изборите за Европейски парламент, политическите партии и кандидатите ще трябва да са подготвени да докажат своят идентичност, за да пуснат реклама в Google. Технологичният гигант разкри, че ще изисква рекламодателите да подават кандидатури и да преминават през процес на верификация, преди те да могат да рекламират. Също така компанията ще изисква всички реклами, в които се споменават политически партии, кандидати и настоящи административни служители, ясно да посочват кой плаща за тях.

Този ход е част от усилията на Google да предотврати чуждестранни кампании за дезинформация по време на избори. Всъщност не само Google, но и Facebook обеща да предприеме подобни мерки. Очаква се социалната мрежа също да изиска верификация и повече прозрачност за политическите реклами в Европа – по-рано тази година тя пусна инструменти за тази цел в САЩ, Бразилия и Обединеното кралство.

Прочетете още: Руска компания съди Facebook заради премахнат профил

В допълнение към процедурата по верификация, Google ще публикува специален за ЕС доклад Election Ads Transparency Report. В него ще бъде включен списък от рекламодателите и отделените от тях средства за реклама. Освен това гражданите ще могат да проверят кой стои зад рекламите и към кого са насочени. Тази информация обаче може би няма да бъде достъпна преди февруари или март 2019, но новите политики ще влязат в сила през януари.

Също така от компанията отбелязват, че предлагат обучение по сигурност на „най-уязвимите групи, които са заплашени от риск от фишин атаки“. Освен това тя планира да си сътрудничи с медии в държавите от Европейския съюз, за да подкрепи проверката на онлайн факти.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Фирмите представят

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Мартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решенияМартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решения

2018 г. е най-добрата година за бизнеса на компанията, разработваща и произвеждаща системи с швейцарско качество вече 55 години, заяви Мартин Райхле, един от съсобствениците на Reichle& De-Massari (R&M)

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас