Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Технологии
14 ное
2018
 
 

Microsoft придобива компания за обучение на разговорен AI

XOXCO е известна със своята работа по създаването на чатботове, като стои и зад появата и Howdy – първият комерсиален бот за Slack

891 прочитания

Според изследователската компания Gartner до 2020 г. разговорният изкуствен интелект, известен още като чатбот, ще бъде предпочитан инструмент за подкрепа на звената за работа с клиенти в големите организации. Така че, съвсем скоро, ако имате въпрос или проблем, вероятно ще трябва да го обсъждате с компютър. Технологичните компании трябва да са сигурни, че могат да отговорят на тази тенденция и, може би, точно заради това Microsoft току-що придоби студиото за софтуерен дизайн и разработка XOXCO.

Компанията е известна със своята работа по създаването на разговорни AI и чатботове, като стои за появата и на Howdy – първият комерсиален бот за Slack, който помага за планирането на срещи - и Botkit, който предоставя инструменти, използвани от хиляди разработчици в GitHub. Това е и най-новата крачка на технологичния гигант, насочена към развитието на изкуствения интелект. Преди това, Microsoft придоби Semantic Machines през май, Bonsai през юли, Lobe през септември и най-накрая GitHub през октомври.

 

Прочетете още: Изкуственият интелект е в основата на много технологични иновации

Компанията не крие плановете си да ускори темпа на развитие на AI, а придобиването на XOXCO потвърждава това. Тя например стартира няколко актуализации, които имат за цел да помогнат на бизнеса и организациите да възприемат AI - приложни програмни интерфейси (API), които използват оптично разпознаване на символи, за да намират думи в изображения, да извличат ключови фрази и да анализират чувствата, заложени в текст, както и да разпознават лица в изображения. Microsoft също така въвежда и насоки за развитие на отговорен разговорен интерфейс.

Плановете на Microsoft в сферата на изкуствения интелект са наистина амбициозни, но последните новини около организацията сочат, че тя се е насочила към това да направи технологията достъпна и за по-малки компании. Чрез предоставянето на по-гъвкави възможности за внедряване на подобни инструменти корпоративните й клиенти ще бъдат в по-добра кондиция за справяне с постоянно променящите се предизвикателства, което пък означава, че може да се окажем в разговор с компютър далеч по-рано, отколкото мислим.  

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Само за 6 месеца инициативата Vue Vixens е обучила над 400 жениСамо за 6 месеца инициативата Vue Vixens е обучила над 400 жени

Интервю с Джен Лупър, старши developer advocate в Progress и основател на Vue Vixens, лектор на конференцията DevReach 2018

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас