Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Бизнес
31 окт
2018
 
 

Samsung засилва мобилния си сегмент със сгъваеми, 5G смартфони

Въпреки доброто представяне през Q3, от компанията са наясно, че продажбата на флагмани не може да компенсира изоставането в по ниските класове устройства

811 прочитания

Точно както се очакваше, Samsung отчете 17,57 трилиона корейски вона оперативни печалби (15,45 милиарда долара) за третото тримесечие на 2018 г., което е рекорд за технологичния гигант. Както и през последните години, бизнесът с чипове е най-силното перо на компанията. Той реализира 13.65 трилиона вона (12 милиарда долара) от оперативната печалба за тримесечието при 24.77 трилиона вона (22 милиарда долара) консолидирани приходи. Мобилният бизнес на Samsung също отчита консолидирани приходи от 24,77 трилиона вона (22 милиарда долара), но печалбата му за същия период е 2,2 трилиона вона (1,9 милиарда долара), което се дължи на понижените продажби на устройствата от среден и нисък клас, както и на увеличените маркетингови разходи.

 

Прочетете още: Корейската SKT ще прави 5G мрежата си със Samsung, Ericsson и Nokia

Samsung, разбира се, добре си дава сетка, че конкуренцията тепърва ще става все по-сериозна, тъй като на пазара се появяват все повече устройства от премиум класа. Затова и на всички в компанията е ясно, че само с продажба на флагмани няма как да бъде компенсирано посредственото представяне на продуктите в останалите ценови групи. През 2019 г. компанията планира да укрепи своя мобилен сегмент като представи сгъваеми, 5G смартфони, както и да промени стратегията си в ниския и средния клас. Възможно е Samsung да представи първия си смартфон със сгъваем дисплей още през ноември, преди да се появят премиум моделите от тази серия.

Освен това, корейската корпорация планира да пусне на пазара гъвкави и сгъваеми дисплеи за автомобили и по-големи устройства като лаптопи, за да може по този начин да разшири своя OLED бизнес през 2019 г. През третото тримесечие, този сегмент от портфолиото на Samsung отчете по-висока печалба от предходното, което дава здрава основа за подобна стратегия.

Не на последно място, Samsung очаква спадът в цените на памет-чиповете NAND да бъде компенсиран от нарастващото търсене на облачния пазар и засиленото търсене на варианти за мобилно съхранение. Компанията също така ще разнообрази продуктовата си линия с 3D сензори, сензори за пръстови отпечатъци, както и с чипове с приложение в автомобилостроенето и Интернет на нещата.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Фирмите представят

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Мартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решенияМартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решения

2018 г. е най-добрата година за бизнеса на компанията, разработваща и произвеждаща системи с швейцарско качество вече 55 години, заяви Мартин Райхле, един от съсобствениците на Reichle& De-Massari (R&M)

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас