Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Мобилни
10 окт
2018
 
 

Новият шеф на Теленор България: Планираме растеж през следващите години

Мобилният оператор ще се фокусира върху ритейла, съдържанието и услугите за бизнеса.

835 прочитания

PPF Group е частна инвестиционна компания и инвестиците в телекомуникационния бизнес са дългосрочни, не са типичната финансов инвеститор, който се стреми да излезе бързо от сделката с печалба. След придобиването на О2 от Telefonica в Чешката република, покупката на телекомуникационния бизнес на Telenor в четирите страни от Източна Европа - България, Унгария, Черна гора и Сърбия, е продължение на дългосрочната стратегия за развитие в този сектор. Това заяви на среща с журналисти новият главен изпълнителен директор на Теленор България Джейсън Кинг.

новият главен изпълнителен директор на Теленор България Джейсън Кинг. Снимка: Теленор

Прочетете още: PPF посочи новия шеф на Теленор България - Джейсън Кинг

Новият главен изпълнителен директор на Теленор България Джейсън Кинг.

Компанията ще продължи да работи под бранда Telenor още поне 2 години, за което има сключено споразумение с норвежката група, като след това са възможни 3 варианта – да продължи използването на на марката Telenor, да се използва бранда O2 или да се приеме съвсем ново име за всички оператори в региона. Засега обаче ребрандирането не е на дневен ред, коментира Кинг, който пое поста от 1 септември т.г.

Той добави, че Telenor е ръководила добре бизнеса си тук, изградила е много добра 4G мрежа. Подобрения ще се търсят предимно в областта на новите услуги, ритейл канала, евентуално в CRM и ИТ. Компанията ще разчита на увеличаващото се потребление на мобилни данни в България, а също и на мобилните разговори, въпреки че тази тенденция не се наблюдава в останалите страни. Очаква се вече повече услуги за бизнеса, но също така се планира навлизане в областта на мобилните финансови услуги за крайни потребители.

„Планираме да растем на българския пазар, но не за сметка на намаляване на цените и водене на ценови войни, а предлагане на все повече и по-иновативни услуги. Надявам се , че и останалите оператори мислят по този начин“, заяви Джейсън Кинг.

По отношение на 5G разговори все още не се водят, тъй като потенциалът на 4G мрежата далеч не е изчерпан, а и липсват пазарни потребности. До края на годината Теленор България ще стартира е-магазин, който да улесни потребителите. „Наблюдаваме засилване на електронната търговия в региона. Когато работех във Vodafone Чехия през 2002 г. делът на е-търговия бе едва 3%, а 15 г. по-късно той надхвърля 40%, което се дължи на развитието на няколко големи „онлайн молове“, каза Кинг, който живее от 15 години в Чешката република. „В Чехия PPF има голям опит от ритейла, ориентирани силно към съдържанието и онлайн продажбите. Ще приложим този опит и тук“, добави той.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Фирмите представят
Преглед на тенденциите и обобщение на ERP пазара през 2018

Преглед на тенденциите и обобщение на ERP пазара през 2018

Какви нови и интересни неща може да ни разкаже Пламен Боев от Елит Софтуер

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Само за 6 месеца инициативата Vue Vixens е обучила над 400 жениСамо за 6 месеца инициативата Vue Vixens е обучила над 400 жени

Интервю с Джен Лупър, старши developer advocate в Progress и основател на Vue Vixens, лектор на конференцията DevReach 2018

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас