Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | ИТ кариера
17 сеп
2018
 
 

Xiaomi се преструктурира, за да развива млади таланти

10 нови бизнес отдела ще помагат на компанията да се развива в интернет епохата.

395 прочитания

Набиращият популярност китайски производител Xiaomi предприе вътрешно преструктуриране, което включва създаване на десетина нови отдела и преместване на редица старши мениджъри, заяви Лей Джун, основател и главен изпълнителен директор на Xiaomi.

В писмо, изпратено до целия персонал на компанията, Лей описва плана си за „засилване на управленските функции на централните офиси и предоставяне на възможности на младите таланти за издигане в кариерата“.

Два нови отдела ще разширяват възможностите на централния офис, като единият ще отговаря за наемането на нови служители, насърчаването и обучението на управленските кадри от средно и висше ниво. Вторият отдел за стратегически съвети ще помага на главния изпълнителен директор за „формулиране на стратегията на компанията и наблюдение на стратегическото изпълнение на всеки бизнес отдел“.

Прочетете още: Xiaomi стартира с нова подмарка смартфони от висок клас

Xiaomi. Снимка: Michael Kan, Computerworld

Xiaomi. Снимка: Michael Kan, Computerworld

4 нови бизнес отдела, а именно Mi TV; Mi Ecosystem; MIUI OS и „Entertainment“, са преорганизирани в 10 нови бизнес отдела, като шефовете на всички ще докладват на главния изпълнителен директор. И десетте отдела покриват хардуер, вътрешен бизнес, е-търговия и технологии, които ще имат нови генерални директори.

Екипите за MIUI, управляващи инфраструктурния слой на ОС и качеството, са обединените и ще станат част от отдела за смартфони на Xiaomi.

Производителят, който вече има почти 20 000 служители, отчете рекордни приходи за 2017 г. в размер на 114 млрд. юана ($18 млрд.), или с 67,5% ръст спрямо 2016 г. През 2016 г. Xiaomi се сблъска със сериозна конкуренция от страна на доставчици на евтини модели като Oppo и Vivo.

Освен смартфони, Xiaomi произвежда десетина други свързани към интернет домашни уреди и технологии, включително скутери, пречистватели на въздух, апарати за варене на ориз, роботизирани прахосмукачки, електрически четки за зъби с Bluetooth и др. Смартфоните обаче все още генерират над 70% от приходите на компанията.

ЕТИКЕТИ:
XiaomiIoTприходи
НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Сергей Белоусов, Acronis: Отваряме развоен център в СофияСергей Белоусов, Acronis: Отваряме развоен център в София

Сингапурският специалист в областта на архивирането, възстановяването и защитата на данни създава свой голям инженерингов център в София, в който до 2-3 години трябва да работят над 200 високовалифицирани специалисти. Това обяви главният...

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас