Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Предприемачество
14 юни
2018
 
 

Млада българска фирма разработи дигитална HR платформа

Workbook цифровизира редица процеси в компаниите, включително трудовата книжка, отпуските, участието в социални програми.

3319 прочитания

Цифровизирано управление на редица операции в българските фирми, свързани със служителите, разработи стартиращата компания Workbook. Платформата на компанията осигурява достъп и координация в реално време на цялата информация между мениджърите, отдел „Човешки ресурси“ и счетоводството на фирмата, при това съобразена със специфичните изисквания на българското законодателство.

Едноименната компания е основана в средата на 2016 г. от Антонио Грънчаров, който в момента е изпълнителен директор на Workbook, и Тома Томов, главен технологичен директор, отчитайки, че повечето международни разработки не предлагат цялостни решения за българския пазар. Проучили внимателно HR сферата, двамата предприемачи решават да работят върху дигитализирането на трудовата книжка, откъдето идва и името на платформата. Те разработват платформата и го предлагат на някои от водещите HR фирми в България. Те дават първите положителни отзиви за решението, а една от тези фирми става първият им клиент.

Антонио Грънчаров, изпълнителен директор на Workbook. Снимка: Workbook

Прочетете още: Sirin Labs разработва масов Android смартфон с портфейл за криптовалути

Потенциалът на идеята е оценен и от българския инвестиционен фонд Yanva & Disava Capital, който в началото на миналата година инвестира в проекта. „По този начин успяхме да монетизираме една идея, така че Workbook се превърна в продукт, полезен за пазара“, обясняват основателите. Освен финансова подкрепа инвеститорите помагат с консултации, менторство и стратегическото планиране за разрастване на бизнеса.

Какво предоставя Workbook?

Чрез платформата компаниите улесняват процесите по пускане и одобряване на отпуск, изпращане на фишове за заплата, попълване на информация за служителите и включването им в социални корпоративни програми. Системата е съвместима и с водещите счетоводни софтуери. Системата е оптимизирана и за мобилни устройства, така че фирмите и служителите им имат достъп до нея от всяко място и по всяко време.

“Продуктът ни се адаптира към нуждите на клиентите и е подходящ както за малки, така и за по-големи фирми, обясняват предприемачите. - С клиентите предварително уточняваме структурата и йерархията на компанията им, както и процесите и нивата на взимане на решения, а всеки служител разполага със собствен профил.”

Иновативен е и моделът за заплащане на софтуера - SaaS. За използването на платформата клиентите плащат месечен абонамент, като таксата зависи от броя служители и допълнителните специфики, от които се нуждаят клиентите.

Стартиращата компания вече може да се похвали с първите си клиенти. В момента това са „Adecco България", "Оргахим", eMag, Dynamic Solutions, водят се преговори за партньорство с още няколко компании.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Интервю

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Иван Георгиев, Kaufland Service: Развитието е ключово за бизнеса ниИван Георгиев, Kaufland Service: Развитието е ключово за бизнеса ни

Марката Кауфланд е позната у нас с веригата си от хипермаркети. Малцина обаче знаят, че от България се поддържат някои от нейните ключови системи, както и че тук се разработват перспективни технологии, които тепърва ще бъдат внедрявани в...

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас