Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Телекомуникации
22 май
2018
 
 

Мтел официално стана А1

Най-старият телеком в България въвежда редица иновативни услуги като дигитален портфейл, специална кредитна карта за клиенти и музикална стрийминг платформа

3222 прочитания

Иван Гайдаров

След 23 години на пазара и над 4 милиарда лева инвестиции, във вторник, на официална церемония в Sofia Event Center най-старият мобилен оператор в България – Мтел – официално обяви, че приема бранда A1. По този начин българският телеком става част от международната група A1 Group – водещ телекомуникационен доставчик в Централна и Източна Европа – един от главните акционери в която е четвъртият по големина играч на пазара на мобилни услуги в световен мащаб – America Movil.

Александър Димитров, главен изпълнителен директор на А1

С ребрандирането в България ние можем да се възползваме от уникалната стойност на бранда А1 в още един от важните пазари в нашето портфолио. По този начин това ребрандиране, както и всички останали, които ще последват, ще подкрепят нашата цел да засилим присъствието на A1 Group в нашия най-важен регион – Централна и Източна Европа – като една компания с обща стратегия и единен бранд, който прави живота в дигитална ера по-лесен и удобен”, коментира по време на събитието Алехандро Платер, главен изпълнителен директор на А1 Group. 

По думите на главния изпълнителен директор на компанията Александър Димитров процесът на ребрандирането няма да бъде сведен само до смяна на името и визията, а ще отразява целта на най-стария мобилен оператор в страната “да бъде лидер на пазара, като се възползва от възможностите за дигитализация в полза на своите клиенти”.

Ние не искаме просто да си сменим кожата и хората след шест месеца да кажат: Тези похарчиха едни пари за реклама, а пак са същите. Мтел е разпознаваем бранд навсякъде, тъй като близо 4 млн. души всяка сутрин виждаха нашето лого. В същия момент обаче нас ни познават основно като мобилен оператор, независимо, че ние сме един от големите телевизионни оператори и доставчици на интернет. Не на последно място, нашият оборот от ИКТ е по-голям от тези на почти всички компании в сектора у нас. Ние вярваме, че един бранд, който обединява всички компании, които придобихме през годините, в комбинация със силата на международния бранд А1, ще донесе повече ползи както за нас, така и за нашите клиенти”, категоричен беше Александър Димитров, според когото ребрандирането на телекома ще бъде сметнато за успешно не ако новият бранд има разпознаваемост, а ако хората харесват новите продукти на компанията.

Интересен аспект от процеса по ребрандиране на телекома е, че, освен оригиналното лого, което ще бъде в червено и черно, компанията е приготвила и още 70 негови вариации, които ще използва в различни свои кампании.

Офисите на А1 пък ще отразяват в стилизиран формат различни паметници на културата в страната.

Всеки един наш магазин ще бъде декориран в един от тези паметници на културата. Ще използваме това, за да промотираме българското историческо наследство. В момента имаме над 235 магазина във всеки град с над 5000 жители. Забележителностите във всеки един от тях ще бъдат изобразени в наш магазин”, разкри още Александър Димитров.

Обещания към клиентите и иновативни услуги

Като част от своята стратегия A1 ще предложи на потребителите редица нови услуги и високи стандарти на работа. На първо място, телекомът въвежда 3 иновативни възможности – дигитален портфейл, чрез който потребителите ще могат да осъществяват парични трансфери помежду си, както и плащания онлайн и през POS терминал. Kредитна карта за клиентите на компанията и нова музикална стрийминг платформа, която ще разполага с над 30 милиона песни във всички възможни музикални стилове, са другите 2 нови услуги.

Освен това А1 ще предложи по 10 000 MB подарък на всеки настоящ абонат, който стартира приложението на телекома – “Моят A1”, безплатен тест на всички нови услуги на компанията в рамките на един месец, по-евтини фиксирани услуги, бонус ТВ канали, оптимизирана програма за лоялност “А1 клуб” и др.

От А1 дадоха и няколко обещания към настоящите си и бъдещи клиенти, свързани с високите стандарти на обслужване на компанията и разширяването на портфолиото ѝ с пълен набор от телеком услуги, софтуерни решения, облачни технологии, IoT инструменти и собствено съдържание.

Телекомът гарантира качеството на своята мрежа, като поема ангажимент да осигури непрекъсната работа и високо качество на предлаганите услуги в 99,9% от времето през годината, като предлага бонус схема за обратна връзка от страна на потребителите чрез платформата “Моят А1”.

От А1 също така обещават да направят най-новите технологии достъпни, лесни и удобни за своите клиенти, като предоставят качествени продукти и услуги и гарантират бързо и удобно плащане на сметки, както и възможност за управление на услугите през приложението “Моят А1” и новия сайт на компанията - A1.bg - който е и първия домейн у нас, съставен от само два символа. Към момента той може да бъде достъпен и през стария интернет адрес – www.mtel.bg.

Всяка наша услуга ще бъде инсталирана в рамките на три дни. Ако този срок бъде надхвърлен, ще компенсираме клиентите, както и в случаите, в които нарушим някое от другите си обещания, като например това, че нашите абонати няма да имат прекъсване на услугите за повече от шест часа”, акцентира още Александър Димитров, добавяйки, че при по-сериозни повреди компанията ще снабдява абонатите с устройства за достъп до интернет, докато проблемът бъде отстранен.

Алехандро Платер, главен изпълнителен директор на А1 Group[

Не на последно място, телекомът гарантира, че всеки клиент ще може да се свърже с оператор на телефона за обслужване *88/ 088 123 в рамките на най-много 60 секунди. От А1 планират да променят формата на месечните фактури, за да могат потребителите по-лесно да се ориентират в цените на услугите и продуктите, които ползват.

Като комплимент към своите клиенти А1 ще предлага и смартфон устройства със своя бранд, които ще бъдат специално разработени, за да дават на потребителите това, от което имат нужда, без то задължително да е свързано с големи разходи.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Само за 6 месеца инициативата Vue Vixens е обучила над 400 жениСамо за 6 месеца инициативата Vue Vixens е обучила над 400 жени

Интервю с Джен Лупър, старши developer advocate в Progress и основател на Vue Vixens, лектор на конференцията DevReach 2018

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас